دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-93/12/11



فلسفه اول و اصلی تحلیل رفتار متقابل = من خوبم، تو خوبی؛ فلسفه دوم = همه می توانند فکر کنند؛ فلسفه سوم = پس سرنوشت در دست خودمان است.

اولین گام آزادی پذیرش محدودیت است و سپس فشار آوردن به دیواره های محدودکننده. اولین گام تغییر این است که فرد در سطح خودآگاه درک کند چه چیزی در او نامطلوب است و سپس پذیرش آن و بعد فشار آوردن برای تغییر. دیدن راههای مختلف وجودی خودم و تجربه آنها در سطح خودآگاه و سپس تعادل بین این دو و حرکت به سمت خودشکوفایی و بهبودی، چیزهایی هستند که خود شناسی را با ارزش میکنند

پیش چشمت داشتی شئ ای کبود     لاجرم دنیا کبودت می نمود   (مولانا)

مطلق گرایی، تعصب، تعمیم افراطی، ترس از شکست، رتبه بندی آدم ها و داشتن پیش فرض ها مانع برخورد با واقعیت می شوند. قدرت فکر کردن یعنی اینکه بتوانم با واقعیت اکنون و اینجای خودم، درونم، روابطم و دنیایی که در آن زندگی می کنم ارتباط مستقیم تری برقرار کنم. اجازه فکر کردن یعنی اعتماد به اندیشه خودمان (بدون تعصب و پیش فرض) تا بتوانیم روند تجزیه و تحلیل و فرآیند بدست آوردن اطلاعات را از راه سالم تجربه کنیم و به نتیجه گیری های درست برسیم که آن نتیجه گیری ها توسط آزمون واقعیت رخ داده است. منظور از پیش فرض این است که من نه به دنیای بیرونی، بلکه به ترس ها، خیالات، نتیجه گیری های خودم به دنیای بیرون، پیش فرض نشان می دهم؛ یعنی چیزی شبیه به پدیده انتقال و تعصب یعنی فرافکنی مسائلم روی دیگران.

مهار فکر نکن در فرد پیش فرض ایجاد می کند و بجای اینکه فکر کنیم از پیام های قدیمی استفاده می کنیم. فکر کردن برای والد حاصل از درون اندازی پدر و مادر و جانشین روانی است که هزاران پیام در مورد زندگی دارند؛ با کودک درونمان دنیا را با مغز هیجانی تجربه می کنیم و میلیون ها نتیجه گیری داریم. و بالغ است که باید دریابد که پیام های والد و نتیجه گیری های کودک برای پاسخ به اکنون و اینجا مناسب است یا خیر. اجازه فکر کردن یعنی تماس با واقعیت => آزمون واقعیت => تجربه های خالص => نیتجه گیری و تمیزگذاری => تشخیص

ما بعنوان کودک اولین باری که شروع به فکر کردن می کنیم بالغ رشدیافته فرد بزرگسال را نداریم. چون بالغ نتیجه عملکرد و رشد مغز است. کودک طبیعی درون ما کنجکاو است و میل به شناخت و کشف دارد و می خواهد راز هر چیز را بداند اما از طریق مغز هیجانی. اینکه محیط چقدر به سوالات کودک پاسخ مثبت دهد و به آن احترام بگذارد همان اجازه فکر کردن است. مشورت کردن، کتاب خواندن، گفتگوی سالم هنگامی که مشکل پیش می آید، احترام به سوالات کودک و پاسخ صحیح به آنها و اجازه سوال پرسیدن به کودک و داشتن دید بالغانه و منطقی و تحلیلی به زندگی، اجازه فکر کردن به کودک می بخشد.


دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی

نظرات 12 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:30 http://girlflower.blogfa.com

سلام واقعا سایت عالی دارید خیلی ممنون

سلام. لطف دارین

هدا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 10:43

درود
از اینکه فایل های صوتی و تصویری دکتر را برای دانلود میذارید بسیار بسیار ازتون سپاسگزارم.
بهترینها رو براتون آرزومندم. امیدوارم لحظه های زندگیتون پر از شادی و آرامش باشه.

متشکر، ما هم برای شما آرزوی سلامتی و شادی داریم

مرجانه شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:36

دوستان مهربان من
همچنان پر توان باشید و پر انرژی
منکه به وجود شما نازنین ها افتخار میکنم
و باز هم یک دنیا سپاس

ممنون مرجانه خانم. ما هم از داشتن دوستی مانند شما بسیار خرسندیم. واقعا لطف دارین

اکرم جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:26

سلام و سلامت باشید
خییییییلی فوق العاده اید که فایل های تصویری را هم میذارید. واقعا ممنون
شاد و سلامت باشید

سلام. خواهش می کنم. موفق باشید

زری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:30

ممنون از زحمتی که میکشید من همیشه از این سایت صحبت ها رو دانلود میکنم آرزوی موفقیت و بهروزی براتون دارم ممنون

مرسی از شما زری خانم. موفق باشید.

دانشجو پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:42

ممنونم که این کار رو می کنید و بابتش هزینه ای نمی گیرید. این کارتون واقعا قابل تقدیره و من ازتون خیلی خیلی ممنونم :)

خیلی ممنونم. هدف ما از این وبلاگ تقسیم شادی حاصل از صحبت های زیبای دکتر با همه شما عزیزان بوده و پاداش ما گسترش و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ خودشناسی می باشد. موفق باشید

محدثه پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 18:52

واقعا عالیه.خیلی ممنون یه دنیا خوشبختی و ارامش تقدیمتون ان شا الله که همیشه پیروز و سربلند باشید

محدثه خانم از شما خیلی ممنونیم. شاد باشید.

mina سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 16:40

باسلام ممنون از زحماتتون...خوب و خوش باشید.تصویری این برنامه رو از کجا میتونم دانلود کنم؟

سلام
خواهش می کنم.
به زودی فایل تصویری این برنامه را قرار خواهیم داد.

پرسفونه سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 06:04

سلام. می خواستم از این کارتون - گذاشتن فایل های صوتی دکتر بابایی زاد برای دانلود- تشکر کنم. این فایل ها خیلی برام مفید بودند. مرسی

سلام. خواهش می کنیم

باران دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:17

سلام به شما زوج جوان و مطمینا موفق
با تمام وجودم ازتون ممنونم مدتها بود دنبال دانلود این برنلمه بودم متاسفانه یا پراکنده بود یا پولی .
خوشحالم ک هنوز هم قلبهای پاک و مهربون پیدا میشه قلبهایی که به فکر کار خیر برای دیگرانه .
شما فوق العاده اید . و من تنها کاری ک میتونم براتون بکنم اینه ک از خدا براتون یه دنیا خوشبختی و ارامش بخوام.
بازم ممنون و همیشه موفق باشید

سلام و متشکر از نگاه زیباتون. داشتن دوستان خوبی مانند شما برایمان بهترین تشویق و بزرگترین بهونه برای ادامه فعالیته

آرش دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:00

با سلام
ممنون از زحمات و لطف شما

سلام آرش خان.. خواهش می کنیم

حسن دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 15:50

احوال زوج خوشبخت
امیدوارم این نوروز اولی بهتون خیلی خوش بگذره
شور و شوق این ماه آخر سالم تا همیشه توی زندگیتون باشه
خیلی از زحماتی که میکشین متشکرم

ممنون، خوبیم.
همچنین برای شما آخر سال و عیدی پرهیجان آرزومندیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد