دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir



برنامه حال خوب

شبکه سلامت

پخش: دی ماه

با حضور دکتر علی بابایی زاد


نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه دوستدار یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 21:33

سلام. لطف میکنین دانلود برنامه های دکتر بابایی زاد رو هم بزارید تو سایت شبکه سلامت؟ من وقت نمیکنم ببینم دانلود میکردم قبلا برنامه اردیبهشت دکتر رو.ممنون

سلام برای دانلود به سایت mankhoobam.com مراجعه کنید

مژده پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 07:52

درود بر شما
برنامه دکتر از این هفته شروع میشه.
من ناراحت بودم از اینکه گیرنده دیجیتال ندارم و نمیتونم شاهد برنامه باشم ولی وقتی سایت شما رو چک کردم خیلی امیدوار و خوشحال شدم.
پاینده و جاودان باشید

لطف شماست. متشکر

ساناز چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 13:10

سلام . مشخص شد کی برنامه دکتر نمایش داده می شود؟

سلام
اوایل دی ماه احتمالاً. جهت اطلاع از تاریخ پخش دقیق می توانید صفحات رسمی دکتر بابایی زاد در اینستاگرام، تلگرام و یا وبلاگ و سایت ما( من خوبم ) را دنبال فرمایید.

مرضیه دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 23:42

سلام
دقیقا از کی شرئع میشه؟من خیلی هیجان دارم

سلام. زمان دقیقش مشخص نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد