دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

من خوبم، تو خوبی...


افتتاح شد!


دوستان و همراهان عزیز به اطلاع می‌رسانیم بزودی سایت جدیدی با شعار "من خوبم، تو خوبی..." با محتوای روانشناسی افتتاح شد.

هدف این سایت معرفی کتاب های برگزیده ، اطلاع رسانی اخبار، فراهم سازی امکان دانلود و خرید محصولات چندرسانه‌ای در زمینه روانشناسی می‌باشد.

امید داریم در آینده نزدیک امکانات و خدمات جدیدی به شما دوستان ارائه دهیم.


www.ManKhoobam.com




الناز فورگی نژاد / امین همتی     


نظرات 16 + ارسال نظر
خانگلدی شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 17:26

سلام روز خوش منم دوست دارم از راهنماییهای واموزشهای اقای بابایزاده استفاده کنم لطفا کمکم کنید

سلام. اینجا صفحه رسمی دکتر بابایی زاد نیست. ایشون صفحه اینستاگرام دارن

مریم پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 18:10

واقعا عالین جناب اقای دکتر بابایی زاد. متشکرم از ایشون و از همکاران شان در تهیه برنامه

متشکرم

فرناز یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:23

سلام. از این همه لطف و زحمات شما بی نهایت سپاسگزارم. انشالله سلامت و پایدار باشید. یه دنیا سپاس

ممنون ازلطف شما. موفق باشید.

کبری سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 14:07

سلام خدمت شما دوستان عزیز.سپاس از زحماتتون.برنامه های دکتر بابایی زاد برای کسب شناخت بیشتر از خودم برای من، بسیار تاثیر مثبتی داشتن ولی اینکه چند ماه گذشته پخش نمیشد واقعا سخت و ناراحت کننده بود.خداروشکر که این همت وجود داره که بازم برنامه های ایشون ادامه داشته باشه.من خیلی سعی کردم با حساب کاربری خودم برای خرید محصولات پستی وارد بشم ولی حساب کاربری من قابل استفاده نیست.لطفا در این زمینه اگه مشکلی وجود داره کمک کنید برطرف بشه.

سلام و ممنون از لطف شما. بله. تا یک هفته دیگر مشکل بر طرف می شود.

shahin noshadi یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 11:17

خسته نباشید با این سایت خوبتون .اینو دیدم خیلی خوشحال شدم .میشه لطف کنید بگید .برنامه حال خوب چه روز و چه ساعتی و از کدوم شبکه پخش خواهد شد ؟

سلام
ممنون. لطف دارین
از شبکه سلامت. هنوز ساعت و روزهای پخش برنامه مشخص نیست.

shahin noshadi یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 11:14

برنامه دکتر حرف نداشت.بسیار عالی بود ..چرا دیگه دکتر تلویزیون برنامه نداره ؟

به زودی در برنامه حال خوب از شبکه سلامت برنامه خواهند داشت.

امین دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 13:45

سلام خیلی ممنون بابت زحماتی که کشیدین توی جمع آوری این مطالب ، من صحبت های دکتر بابازاده رو از شبکه چهار نگاه می کردم و باعث شده بود کلی تغییر در من ایجاد بشه ، حتی با گوش کردن چند جلسه کوتاه ، حالا که وبلاگ شما رو پیدا کردم قراره همه برنامه های ایشون رو دانلود کنم بریزم رو گوشی ام و به صورت منظم گوش بدم . خیلی کمک کننده هست ، مخصوصا برای کسی مثل من که واقعا مشکل داشتم و فعالیت روزانه ام مختل شده در اثر برخی مشکلات.
از شما هم بسیار بسیار ممنونم

سلام
ممنون از لطف شما. موفق باشید.

nika دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 23:27

سلام
با تشکر از زحمات شما

سلام
ممنون از لطف شما

امین شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:01 http://www.tazad.ir

دم شما گرم

amin یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 17:18

salam
file haye mordad va shahrivare 94 ro upload nemikonid? barname pakhsh nemishe mage?
mamnoon

سلام. آخرین برنامه 22 تیر پخش شده

محمدی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:36

سلام خسته نباشید تبریک میگم خواهشادر سایتتون قسمتی رو برای معرفی روانشناسان تحلیل رفتار متقابل و روانکاوان قرار دهید که کارشون خوب باشه من خودم واقعا کسی رو نمیشناسم که به کارش اطمینان داشته باشم اگه این کارو بکنین کمک بزرگی کردین .

سلام. ممنون. حتما از پیشنهادات ارزنده شما استفاده خواهد شد

محمود سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 14:28

با سلام و عرض تشکر بابت تلاش مستمر شما در به روز رسانی سایت بویژه به هنگام پخش آقای دکتر بابایی زاد. میخواستم ببینم میتونم در سایت جدیدتون باهاتون همکاری داشته باشم یا خیر؟
با تشکر

سلام . ممنون از پیام شما. حتما اگر موردی بنظر آمد خدمتتون عرض می کنیم

هیوا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 11:04

خبر بسیار خوبیه .درود بر شما

تشکر

سید محمد رضا حسینی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 17:53

با سلام خدمت شما ،
سایت فوق العاده خوبی دارید
یه دنیا ازتون ممنونم
ضمنا به توصیه سایتتون کتاب من خوبم تو خوبی رو هم خریدم ;)
بازم ممنون از سایت خوبتون
ضمنا اقای دکتر بابایی زاد چرا برنامه نداره دیگه؟

سلام.ممنون ازینکه برامون پیغام گذاشتین. پاینده باشید

سعید سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:34

سلام
تبریک می کم بهتون شعار بسیار زیباییست ( من خوبم تو خوبی)
و خیلی بیشتر تشکر میکنم چون مثل خیلیا به پول و کسب درامد فکر نمیکنین

سلام. خیلی متشکرم و سپاس برای نوازش مثبت شما

hasan سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 08:40

سلام-خیلی ام عالی-ممنون از این همه تلاش تون
حتی اگه یک نفر رو کمک کنین ، جوابش رو بد شک خواهیدگرفت.
و اینکه مطمئنا خیلی ها دارن از مطالب سایت تون استفاده میکنن .منتهی باز برمیگرده به عادت بد ماها که چند دقیقه ای وقت نمیزاریم و تشکر کنیم.
هرجا هستین خوشبخت وخوش باشین انشالله
حسن-24-شهریور-94

راستی-اینستاگرام حتما بیاین

سلام-ممنون از حسن نگاه شما و سپاس برای پیغامی که گذاشتین
انشاالله اینستاگرام هم میایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد