دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/04/20


برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد

شنبه-93/04/20

دانلود فایل صوتی

دانلود فایل تصویری

نظرات 19 + ارسال نظر
نوید شهرستانی یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 04:53

سلام اون مشاور روانشناسی که در برنامه شما میامد در باره هفت تیب در انسان حرف میزد چگونه ویدیوی ان را پیدا کنم اسم اون نمی دانم اگه برام بگن تشکر میشکم

سلام
به کانال mankhoubam در تلگرام بیایید.

مریم دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:44

سلام
به خاطر برنامه فوق العادتون سپاسگذارم.
ساعت پخش برنامه دکتر بابایی زاد تغییر کرده؟ الان چند هفته هست دوشنبه ها برنامه پخش نمیشه.

سلام. برنامه دکتر بابایی زاد فعلا پخش نمیشه

Yasna جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:28 http://Delkok.blogfa.Com

سلام یعنی تو هفته گذشته دوبار دکتر برنامه داشتند؟ هم شنبه هم دوشنبه؟ پس چرا تو این برنامه شنبه 20 تیر94 آقای اسلام زاده میگه مطابق هر دوشنبه....
ببخشید واسه این می پرسم که برنامه ای از دست ندم....

سلام. بله هم شنبه 20 تیر و دوشنبه 22 تیز برنامه داشتن.
برنامه ها از قبل ضبط شده، بهمین خاطر آقای اسلام زاده گفتن مطابق هر دوشنبه

سیما چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 16:24

سلام وقت به خیر
یه سوالی داشتم به آقای دکتر که به این راحتیا نمیشه دسترسی پیدا کرد میشه راهنمایی کنید چطور می تونم به روانشناسای تحلیل رفتار دسترسی پیدا کنم چون به اکثر جاهایی که مراجعه می کنم یا بالینی ان یا خانواده یا تربیتی
ممنون می شم راهنمایی کنید

سلام
متاسفانه در حال حاضر امکان معرفی روانشناس فراهم نیست. البته بزودی بخش معرفی روانشناس به سایت اضافه خواهد شد.

بانو پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 02:08

ساعت پخش همون دوشنبه هاست باز، علت پخشش در روز شنبه فکر می کنم یه علت این بود که دوشنبه ی هفته ی قبلترش یعنی 15 تیر برنامه پخش نشده بود.

مرضیه صالحی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 13:39

با سلام خدمت بهترین برنامه شبکه 4 برنانه اردیبهشت بخصوص برنامه تحلیل رفتار آقای اسلام زاده وجناب آقای دکتر بابایی زاد که از درسهای ایشان در زندگی خیلی استفاده کردم وبه خودسازی خودم میپردازم خواهشمندم این مباحث را ادامه دهید ودرصدد افزایش این برنامه باشید مباحث روانشناسی از اهم موضوعات هر انسانی میباشد بخصوص برای افرادی که میخواهند تازه تشکیل زندگی بدهند به قوتها وضعفهای خود پیببرند وبعدبه شناخت طرف مقابل برسند تا زندگیشان سراسر از عشق باشد .جناب آقای دکتر بابایی زاد همسر من پیش مشاور نمی آیدولی من برنامه های شما را ضبط میکنم وگوش میکند ولی مشکلاتی که درخودش میبیند را متوجه میشود ولی انکار میکند ولی حاضر است پیش شما بیاید ولی هر کاری کردم نتوانستم وقت بگیرم خواهشمندم از شما استاد گرامی به وسیله ایمیل ما مارا از همایشهاتان مطلع کنید تا بتوانیم باشرکت در همایش شما بتوانیم حضورا" از عوامل اجراییتان یاری ومدد بجوییم باتوکل بر خدای بزرگ که وقت مشاوره بگیریم .خواهشا دست رد نزنید .بسیار بسیار سپاسگزار از همه دست اندر کاران برنامه اردیبهشت ومدیر شبکه 4و همه افرادی در صدد آگاهی ما انسانها زحمت میکشید . خداوندنگهدارتان باشد همیشه شاد وپرانرژی باشید .

سلام مرضیه خانم. متاسفانه فعالیت ما بصورت مستقل از دکتر بابایی زاد هست. برای ارتباط با دکتر به صفحه فیس بوک ایشون مراجعه کنید و پیغام بذارین. انشاالله که مشکل شما برطرف شود

فرخنده دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 13:13

باسلام شنیدم گویا این اخرین برنامه اردیبهشت هست امیدوارم اخرین برنامه دکتر بابایی زاد نباشه خواهس می کنم ادامه ش بدین ممنون لطفا توضیح بیشتر بدید ممنون از شما :

طالبیپور دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 09:51

با سلام جا دارد از برنامه خوب شما تحلیل رفتار متقابل و همین طور فایل ها ی برنامه به من خیلی کمکم می کند تشکر و قدر دانی کنم متشکرم

نا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 04:53

سلام و ممنون از سایت خوبتون. خدا قوت .
من نمیتونم فایل صوتی آخر را دانلود کنم . مشکل از کجاست ؟

سلام. تشکر از شما
احتمالا مشکل از سایت پیکوفایل هست. لطفا دوباره سعی کنید

فاطمه مرادمند یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 04:32

سلام.من که خیلی از مباحث جناب دکتربابایی زاد لذت و بهره می برم.
ممنون از شما
اگه امکانش هست شماره و یا ادرس مطب اقای دکترو بزارید بازم ممنون

سلام. برای برقراری ارتباط با دکتر بابایی زاد، لطفا به صفحه فیس بوک ایشون مراجعه کنید

fatemeh شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:54

واقعا ازتون ممنونم بخاطر این که هستین و برنامه های دکتر رو میذارین.واقعا ممنونم

سپاس. خواهش می کنیم

رها- مشق سکوت شنبه 20 تیر 1394 ساعت 20:53 http://mashghesokoot.blog.ir

نمیدونستم زمان برنامه تغییر کرده، خوبه که فایلها رو برای دانلود میذارین، وگرنه این برنامه رو از دست میدادم
شنبه ها چه ساعتی پخش میشه؟

برنامه اردیبهشت با موضوع های مختلف هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه چهار پخش میشه. موضوع روزهای دوشنبه تحلیل رفتار متقابل با حضور دکتر بابایی زاد هست که البته این هفته شنبه پخش شد

هدیـــــــه شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:46

سلام چه خبــــــره شبکه 4
یعنی مامانم اشتباهی شبکه 4 نمیگرفت آخربرنامه رو هم نمیدیدم.من که به خودم امید دادم نه این قسمت تکراره
خدارو شکر که شما هستین..ممنون از شما

متاسفانه برنامه امروز اطلاع رسانی نشده بود
خواهش می کنیم.

ساکی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 19:06

لطفا فایل صوتی امروز را بذاریید ممنون

فرخنده شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:50

لطفا ساعت و روز برنامه رو اطلاع ریانب کنید

فرخنده شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:47

فایل صوتی امروز لطف کنید بذارید

زهره شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:40

مثل اینکه شبکه چهار قصدغافل گیر کردن بیننده هارو داره کلا؟؟!!!
بازم ماخبردارنشیدیم

همه غافلگیر شدن!!

fatemeh شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:29

سلام،خسته نباشید،ساعت برنامه تغییر کرده؟

یزدی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:07

سلام.ساعت پخش برنامه کلا شنبه ها شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد