دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-93/11/27

مهار از نظر روانی سالم نباش

اگر می خواهیم خودشناسی کنیم و خودمان را تغییر دهیم، باید ببینیم ریشه مسائلی که داریم کجاست. با تولید مثل علاوه بر انتقال ژن، نگاه ما منتقل می شود. برای اینکه جامعه سالم داشته باشیم می بایست خودشناسی کنیم و به فرزند خود نگاه سالم منتقل کنیم.  خود آگاهی یعنی اینکه بدانیم کی هستیم و در چه محیطی زندگی می کنیم، خودناآگاهی یعنی اینکه از محیط دل می بریم و بیگانه اجتماعی می شویم. ظاهراً کم رو و گوشه گیر هستیم اما از اجتماع و خودمان بیگانه شده ایم و حتی دیگر نمی دانیم تصوراتمان واقعی بوده یا خیر. ما زود هنگام بدنیا می آییم و موجودی وابسته ایم، بنابراین بسیار حساس هستیم، پس آنچه که هستیم با توجه به چیزی که در محیط رخ می دهد، می تواند تعبیر شود.

سبب شناسی:

  • پیام هایی که باعث می شود کودک دچار مهار "از نظر روانی سالم نباش" شود:
  • مدام به کودک بگوییم: تو دیوانه ای، باز خل بازی درآوردی...
  • ترساندن کودک (مثال: به آقا دزده می گم ببردت)
  • پدر و مادر خرافاتی و بزرگ شدن در محیط وهم آلود (مثال: اینکه کودک از مادر خود بشنود که بخت فلانی بسته شده)
  • پدر و مادری که به داشته های فرزند خود احترام نمی گذارند (مثال: اسباب بازی که فرزند به آن وابسته است را به دیگری می دهند)
  • پدر و مادری که رفتاری تاب خورنده دارند (مثال: دائما بین امنیت و اضطراب و بین خوب و بد تاب می خورند.)
  • قول دادن و قول شکستن (مثال: به فرزند در ازای انجام کاری قول دوچرخه دهیم و به قول خود عمل نکنیم.)
  • تفسیر بزرگنمایی شده از خطای ساده کودک
  • تهدید شدن مرزهای کودک از نظر عاطفی، جسمی، روانی، هیجانی، جنسیتی و ارتباطی

 

علائم مهار از نظر روانی سالم نباش:

  • انحراف غیرمنطقی از روند زندگی (مثال: تصمیم گیری برای زندگی در جنگل)
  • رفتار غیرقابل پیش بینی؛ به این معنی که هیجانات ما از فکر ما سریعتر حرکت می کنند. (مثال: ناگهانی عصبانی شدن)
  • مدام به این فکر می کند که قرار است روزی دیوانه شود.
  • ترس از اینکه دیگران بخواهند از او انتقام بگیرند و به او آسیب بزنند.
  • از آسیب زدن به دیگران لذت می برد.
  • یک دفعه ار کنترل خارج می شود. (مثال: یک دفعه عاشق و متنفر می شود)
  • محیط های احساسی شدیداً او را دچار اضطراب می کند. (مثال: هنگام دعوای دو نفر در خیابان، همانند آنها عصبانی شده و به دعوا می پیوندد.)
  • از واقعیت ناآگاه است و آن را خوب درک نمی کند و از گفتگوهای منطقی دیگران ناخوش می شود.

نظرات 13 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 21:05

سلام خوشحالم به شما پیوستم من شماره دکتر بابایی زاد ومیخوام لطفا

بهار دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 12:34

سلام خیلی شانسی پیدا کردم اینجارو و اولین کار فایل برنامه هارو خریدم! امیدوارم زود برسه دستم
خیلی ممنونم بابت زحماتتون،امیدوارم هم شما و هم آقای دکتر موفق و سلامت باشید همیشه...
سایت اصلی آقای دکتر در دست تعمیر بود چند تا سوال داشتم اول اینکه وقت دهی به چه صورته و دوم اینکه آیا به صورت تلفنی هم مشاوره میدن آقای دکتر؟
خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدین
در هر صورت ممنونم ازتون

سلام و متشکر از دعای خوبتون
لطفا به فن پیج رسمی ایشون تو فیس بوک مراجعه کنید و سوالتون رو ازطریق مسج برای ایشون ارسال کنید.

الهه نظام دوست یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 23:57

به نام زیبای پرده نشین
سلام وخداقوت به همه انانی که درتهیه این برنامه دیده میشوندوهمه انانی که دیده نمیشوند .وسلام برنیکوسرشتان این برنامه فوق العاده
دست مریزاد
یه انتقاد داشتم درمورد دکتر بابایی زاد ممنون میشم که من رو درمورد این مسئله اگاه کنند.
فکر می کنم دوهفته پیش بود که دکتر درموردبیننده نه ساله تعریف کردندو گفتند خیلی خوشحالند که یه بچه نه ساله بیننده برنامه است
تا اونجایی که من می دونم بچه ها نباید بهاطلاعاتی بیش از سن خودشون گوش بدن وخود من وقتی دیدم فرزندم داره برنامه دکتر بابایی رو گوش میده وترجیح دادم تلویزیون رو خاموش کنم. چون فرزندنه ساله من قدرت تجزیه وتحلیل این برنامه رو نداره ویا بهتر بگم برای اینک ه چی به چیه باید پیگیر بیشتربرنامه های دکتر باشه وگرنه دچار سوئ تفاهم وگیجی میشه ودکتر با تشویق این دختر من رو به فکر برد که ایا علی رغم کوچک بودن سن دخترم واگاهی کافی نداشتن دیدن این برنامه براش مفیده یانه وضمن اینکه بعضی از برنامه ها دکتر برای اینکه موضوع رو خوب قابل تفهیم کنند مثال های بسیا جالبی می زنند که برای من والد ضرری نداره ولی برای فرزند نه ساله من!
نمی دونم باید همین جا درمورداین موضوع صحبت می کردم یا جای دیگه ای بایدانتقاد می کردم .لطفا دراین موردهم راهنماییم کنید.

اندیشه تان درجوشش مدام افرینش

افسانه مرزبان یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 14:19

سلام خسته نباشید خیلی دوست دارم که همراهتون باشم ممنون از زحماتتون

سلام. ازینکه همراهی مثل شما داریم واقعا خوشحالیم. مرسی

ندا درویش زاده یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:02

الناز و امین عزیز سلام
خاطرتون هست دکتر بابایی زاد برای درمان وسواس چه کتابی معرفی کردن ؟
مرسی رفقا
مخلص
و عذر تقصیر جهت غیب شدگی اخیر !

ندا خانم
همراه همیشگی
سلام
کتاب غلبه بر وسواس
لی بائر(نویسنده)، مسعود محمدی (مترجم)، محمد دهگانپور (مترجم)، لیلا کوهی (مترجم)، جودیت ال. راپاپورت (مقدمه)

م. پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 17:34

سلام.بسیار بسیار ممنون. از زحماتتون و واین همه وقتی که میگذارید.
تقریبا تمام فایل ها رو دان کردم و خیلی ازشون استفاده کردم. بینهایت ممنون.

سلام. خواهش می کنم.
موفق باشید.

نازی چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 12:44

سلام و سپاس بسیاااااااار از شما و همسر محترمتون.
یه سوال بی ربط داشتم .. میشه لطفا بگین با چه نرم افزاری فایل ضبط شده رو به فرمت mp3 کانورت می کنید؟

سلام و بسیار ممنون از شما
از نرم افزار video to video

سعیده سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 23:22

سلام بازم ممنون در ضمن شما شماره یا ادرس از مطب دکتر بابایی زاد دارید ؟خیلی لازم دارم
بازم ممنون
،:-)

سلام
لطفا به آدرس فیس بوک دکتر مراجعه کنید

hasti سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 14:35

سلام
من خیلی از موارد سایت شما رو دانلود کردم اما هیچ وقت نظر نذاشتم
این دفعه خواستم از زحمتاتون تشکر کنم و بگم از این به بعد حتما به نظرم و تشکرم رو می ذارم
ممنورن

سلام
بسیار کار خوبی کردین و بسیار ما رو مسرور کردین. مرسی

پری دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 18:49

با عرض سلام و خسته نباشید واقعا ممنونم از زحماتتون براتون از خداوند ارزوی بهترین خوشبختی ها رو دارم

سلام پری خانم. ممنون از دعای خوبتون

مریم .ن دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:59

سلام الناز جان.... خیلی خیلی ممنونم از تمامی که برامون می کشی... لطفا ادامه بده..خدا خیرت بده... واقعا ممنونم.... من از بیماری don't be sane رنج lی برم... هههههههه نه بابا شوخی کردم.. گفتم بخندی... ممنونم گلم... خدانگهدار آجی...

سلام مریم خانم. ما رو ترسوندین.. انشاالله همیشه شاد باشید

yousef Sheikheh دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:33

خوشحالم به شما پیوستم

ما هم از پیوستن شما بسیار خوشحالیم

بنده دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 11:36 http://ostadhooman.blogfa.com

سلام .. خیلی ممنونم از سایت خیلی خوب و موثری که راه انداختین و بدون هیچ چشم داشتی با مهرتون برنامه های دکتر رو در اختیار ما قرار میدین.. من تمام فایل ها رو از سایتتون دانلود کردم و خیلی از حرکت زیباتون ممنونم.. خوشبخت باشین

سلام بر شما دوست گرامی. نوازش شما دوستان برای ما بهترین پاداشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد