دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد- 93/09/17

موضوع:شخصیت و برداشت ما از واقعیت: پیش نویس زندگی - قسمت نوزدهم

مهم نباش: یعنی در سطح مغز هیجانی در دوران کودکی به این نتیجه رسیدیم که آنقدر هم که باید مهم نیستیم. این دقیقا نقطه مقابل عزت نفس است که پایه همه چیز است. عزت نفس یعنی اینکه خودم را نامشروط بپذیرم، خودم را دوست داشته باشم و در جهت رشد ویژگی های مثبت به راههای مثبت قدم می گذارم. کسی که اجازه مهم بودن و دیده شدن را دارد، عزت نفس او از پایه های خوبی برخوردار است. وقتی عزت نفس داریم می توانیم مهم بودن را بپذیریم و نوازش ها را قبول کنیم و بر عکس کسی که مهار مهم نباش دارد، هنگامی که مورد توجه قرار می گیرد، سریعا می خواهد فرار کند و فکر می کند که به او دروغ می گویند. از سوی دیگر عزت نفس با شادی توام است. افرادی که عزت نفس بهتری دارند زندگی شادتری دارند و وجود خود را در این دنیا مغتنم می شمارند و در عین حال به خود اجازه می دهند مورد توجه فردی خاص قرار بگیرند. نیازهای خود را می شناسند و خواسته های خود را می دانند. می توانند آرزوهای بزرگ کنند و راحت تر به دیگران نزدیک می شودند و فردی خود شکوفا هستند و وارد هرکاری نمی شود و با هر کسی دوست نمی شود و از خود محافظت می کند و بحران های زمانی زندگی خود را شادمانه و با تعادل پشت سر می گذارد. برعکس کسی که دچار مهار مهم نباش است، تایید طلب و بی هویت می شود و در بحران های زمانی زندگی خود درگیر می شود و فاجعه می سازد.

غرور: واکنشی وارونه به مکانیسم دفاعی ناخودآگاه می باشد که در تضاد با آنچه در درون ما سرکوب شده است. (Reaction Formation) انسان مغرور باید مدام با کارهایی که می کند، موقعیت هایی که ایجاد کرده و القابی که دارد، دیده شود. در حقیقت عزت نفس او خدشه دار است و باید توسط عوامل بیرونی دیده شود و روی آن ها بیش از حد تاکید دارد.

نظرات 12 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 11:56

سلام خیلی ممنوم به خاطر این فایل ها من برنامه ها دکتر را دنبال می کردم ولی مدتی که زمان بخش برنامه با کلاس ها م تداخل پیدا کرده ولی خوشحالم که می تونم دوباره از سخنان دکتر استفاده کنم .

متشکر...
موفق باشید

نگار سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 13:48

دنبال این فایل ها بودم. ممنونم ازتون. دستتون طلا

خواهش می کنم...

فرشته شنبه 22 آذر 1393 ساعت 21:02

مـــمــنون از مهــربانیتون

ممنون از نظر شما...

سپیده چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 01:34

وای مرسی خیلی خیلی ممنونم

خواهش می کنم...

سپیده سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 12:01

ممنون. بسیار عالی

مرسی..

رویا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 10:39

مرسی من دانلود کردم

ناردخت سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 09:44 http://endsight.blog.ir

مرسی از شما ، دنبال این فایل ها می گشتم:)

خواهش می کنیم..

زیبا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 00:14

سلام
مرسی از اینکه فایل ها رو میذارین تو وبلاگتون و با خلاصه ی زیباتون درکش رو برای ما آسون می کنین. خیلی درسته کارتون.

ممنون از شما..

اکرم دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 22:34

خیلییییییییییییی ممنونم

خواهش می کنم...

neo99 دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 17:33

بابا سرعـــــت

ستاره دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 16:09

ازتون بسیار بسیااااااااااار ممنونم بابت فایلهای صوتی ادکتر بابایی زاد عزیز که دراختیارمون میزارین . براتون آرزوی سلامتی و شادیوآرومش دارم همیشه. به خدا میسپارمتون

خواهش می کنم. انشاا.. همیشه دعای خیرتون پشتوانه ما باشه

باران دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 14:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد