دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/04/15

 

دوشنبه 15 تیر 94  

برنامه اردیبهشت / شبکه چهار 

دکتر علی بابایی زاد

با استناد بر جدول پخش شبکه چهار، برنامه امروز پخش نخواهد شد.

جدول پخش امروز شبکه چهار


نظرات 8 + ارسال نظر
mahnaz شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 14:21 http://mahnaz ghasemi persianblog.ir

سلام عزیزان
من سه جلسه از برنامه های آقای بابایی زاد رو ندیدم به علت اینکه ساعت پخش این برنامه عوض شده و من اطلاع نداشتم دلم برای مجری که اعلام برنامه میکردن و بعد برنامه ها شروع میشد تنگ شده شما خودتونو شبکه فرهیختگان معرفی کردید اما شایسته نیست که اعلام برنامه رو کم زیرنویس می کنید شبکه چهارو دوست دارم شما هم کاری کنید که برنامه دلخواهمونو بدونیم در چه ساعتی و بطور منظم ببینیم. سلامت و موفق باشید

سلام. ساعت تغییر نکرده. برنامه پخش نمیشه

مژگان شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:16

سلام الهام عزیز
من در برنامه های آقای دکتر شنیدم که ایشان کلاس برگزار میکنند.میخواستم بدانم شما اطلاع دارید از زمان مکان موضوع؟

زهره شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:09 http://najvayenasim.blogfa.com

سلام برنامه دکتر بابایی زاد امروز پخش شد. فکر کنم از این به بعد شنبه ها پخش میشه.

س چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 12:13

هدیه !!!!!
برنامه ها زنده نیست
تا چند برنامه دیگه ضبط دارند (منبع از صدا و سیما)

فاطمه سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:33

با سلام و خسته نباشید.شما میدونید چرا برنامه پخش نشده؟؟؟؟

تنها تفاوت امروز با روزهای دیگر آن بود که شب گذشتش شب قدر بود

زهره سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:19

سلام و عرص ادب
خواستم عرض کنم مدیران محترم شبکه چهار حتما میدونند که هجم بیننده هاشون را مدیون برنامه اردی بهشت مخصوصا روزهای دوشنبه هستند،آیابهتر نبود به روشی موثرتر ومحترمانه تر عدم پخش برنامه آقای دکتر را اعلام میکردند که بینندگان میلیونی این برنامه پادرهوا معطل نمیماندند؟؟؟!!!
ممنون

هدیــــــــه دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 23:50

از اینکه برنامه پخش نشد هم ناراحت شدم هم خوشحال.ناراحتی واسه خودم که سریع اومدم که برنامه رو ببینم..خوشحال واسه خود جناب بابایی زاد که باید 1 ساعت صحبت کنن با توجه به شرایط این ماه..

بهار دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:43

مطمئنید؟
تو سایت شبکه چهار زده ساعت ۱۲ فکر کنم تایمشو عوض کردن

به لینک زیر بروید
http://prv.tv4.ir/index.php?option=com_scheduler&Itemid=95

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد