دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/03/18


دانلود فایل صوتی

دانلود فایل تصویری

رانه ی قوی باش (Be Strong)

قدرت داشتن اگر از وجه بالغ ما و یا کودک طبیعی ما و با حمایت والد حمایتگر ما باشد ویژگی مطلوبی است که برای موفق و خوشبخت بودن به آن نیاز داریم . کسی که قدرت ندارد به عبارت دیگر آستانه ی تحریکش پایین و میزان برانگیختنش بالاست، نمی تواند نیروی روانیش را در حالت "من" مناسب نیروگذاری کند و به سمت چیزی که می خواهد برود. درحالت سالم قدرت یعنی قادرباشیم نیروی روانیمان را تا به انتها برای آنچه که می خواهیم حفظ کنیم و هدفمان را با هراتفاق کوچکی رها نکنیم.

قدرت حقیقی دیده نمی شود. ماهیتی شبیه به آب دارد. می لغزد به پایین ترین سطوح تا رشد ایجاد کند، در مسیرش تمیز می کند و با انعطاف توأم است. درحالیکه فردی با رانه ی "قوی باش" قدرتی نمایشی برای کنترل اضطراب ناشی از مهارها دارد.

شکل گیری

نتیجه ی نوازش های مشروطی است که در دوران کودکی بواسطه ی ابراز نکردن آنچه که در درونمان می گذرد (احساس ٬ نیاز، خواسته ٬عواطف ) دریافت می کنیم.
زبان بدن

ظاهری که شما نمی توانید بفهمید که در درون او چه می گذرد.

رفتارها

فرد با رانه ی قوی باش وقتی درگیر پیش نویس می شود. توپ را در زمین طرف مقابل می اندازد و بیرونی سازی می کند.  به این معنا که اگر از احساسات صحبت می کند عاملی بیرونی مسبب ایجاد این احساس است و او مسئول این حس نیست." توموجودی هستی فلان که منو عصبانی کردی  "٬ "این فیلم حوصله ی آدم رو سر میبره"٬" این برنامه برنامه ی بیخودیه"! برچسب زدن به حل مسئله ختم نمی شود. درالگوی رفتار قاطع که به سمت صلح می رود فرد از نیازها و احساسات خود صحبت می کند. "  من عصبانی شدم از این رفتارت " "من احساس خوبی با دیدن این فیلم ندارم." " این برنامه من رو جذب نمی کنه"

گاهی نیز کلی گویی می کند.  "همسر خوب آدمیه که ... "  " بچه ی آدم حسابی بچه ایه که ... "

 اجازه ی رانه ی Be Strong : صورت سنگی را کنار گذاشته و احساسات٬ نیازها و  خواسته هایتان را با کلام ٬ با زبان بدن ٬ با محبت و با نوازش ابراز کنید.

" به هنگام ملاقات یکدیگر شادمانی و سرور خود را از این ملاقات آشکار سازید." ( حضرت علی علیه السلام )

................................................................................

اجازه ی رانه ی Be Perfect: کار را آن قدر انجام دهید که لازم است.(حد آن را با تحلیل بالغتان تعیین کنید نه با هیجان کودکتان.)

اجازه ی رانه ی please Others : خود را نیز در نظر بگیرید.

................................................................................

افراد با تمایز یافتگی های یکسان با هم وارد رابطه می شوند. فردی با تمایز یافتگی بالا با فردی با تمایز یافتگی پایین ممکن است وارد یک رابطه سطحی شوند ولی این رابطه نمی تواند در دراز مدت امتداد پیدا کند. این به این معنا نیست که اگر رابطه ای مطلوب نیست از اول چنین بوده افراد می توانند رشد وحتی افت داشته باشند!!

باتوجه به تئوری بازی ها کسی با ما بازی نمی کند. آدم ها با وضعیت روانی نسبتاً یکسان با هم وارد بازی می شوند به این معنا که نقش های مکمل هم را در بازی ایفا می کنند.

با تشکر از خانم نازنین ملکوتی بابت خلاصه نویسی این هفته

نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 18:19

ممنون از محبتتون من شاغل هستم و به موقع نمیرسم برنامه رو ازتلویزیون ببینم .الان با خیال راحت منتظر فایل تصویری شما میشم و آن را دانلود میکنم.

خواهش می کنم. خیلی خوشحالیم که مفید واقع شدیم.
موفق باشید.

مهشید چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:50

سلام ،
مرسی که همیشه خوش قول هستید.
برنامه به موقع اماده است برای دانلود.
اقای همتی وخانم فورگی نژاد.

سلام. انشاالله که بتونیم به همین شکل ادامه بدیم و رضایت شما دوستان رو جلب کنیم

پ یغمایی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 06:58

ممنون وسپاس از تمامی دست اندر کاران برنامه اردیبهشت تحلیل رفتار متقابل ودکتر علی بابایی زاد ومجری بسیار توانمند آقای میلاد اسلام زاده ،خواستم بگم بقدری این برنامه برای من کاربردی بوده که تمامی برنامه هاتونو دانلود کردم وروزی چند ساعت و اختصاص دادم به شنیدن برنامه های قبلی،من در نقشها م همیشه با حامی بودم و یا ستمگر و درجهل خودم غوطه ور بودم وفکر میگردم کارم درسته در صورتیکه خودشیفته بودم،ولی حالا آگاه شدم ونقش مربی و چالشگررااباآگاهی بخودم انتخاب میکنم و این آگاهی به خودرا مدیون برنامه خوب شما هستم .ورابطه ام با اطرافیانم بسیار روبه بهبودی است .ممنون به خاطر زحماتی که درآن راه می کشید. (هرکس کلمه ای به من آموخت مرا بنده خویش ساخته است ). حضرت علی علیه السلام

محمود سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:19

با سلام. میخواستم ببینم چرا چند وقت است که برنامه های اقای دکتر را در قسمت دسته ها تفکیک نمیکنید مثلا قبلا متوجه میشدیم 12 برنامه نوازش صحبت شده ولی الان معلوم نیست...

سلام. حق با شماست. در اسرع وقت دسته بندی انجام میشه

هدیه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:09

سلام چقد خوب میشد همزمان فایل صوتی فایل تصویری هم قرارمیدادین..یکی ازدوستان گفته بودن مهم شنیدن صداست..ولی به نظر من جناب دکتر بعضی رفتارارو با کلام بیان نمیکنن بلکه با زبان بدن ..مانند بی تفاوتی در صحبت کردن که سرشون رو میخاروندن یا بالا را نگاه میکردن و میخواستن نوع صحبت در رنجش زدایی رو نشون بدن با استفاده از زبان بدن و نوع نگاه کردن ممنون میشم ترتیب اثر بدین...

سلام. برای آپلود فایل صوتی به زمان حداقل یک روز نیازمندیم و فعلا آپلود همزمان برایمان مقدور نیست.
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد