دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

124 نکته برای ایجاد رابطه بهتر


ارسال پستی کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه بهتر
نوشته لوری وایس
ترجمه دکتر علی بابایی زاد

انتشارات: ذهن آویز

قیمت روی جلد 11,000 تومان
برای سفارش کتاب به آدرس www.Psychoseries.ir رفته و از قسمت سمت راست صفحه مجموعه مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

نظرات 9 + ارسال نظر
حبیبا چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:53

اقای دکتر عزیز من حالم رو چیزی تغییر نمیده چون خیلی تنهام نیاز به مشاوره ودرمان دارم حضوری ۰نن تو چند سالراخیر خیلی بلا سرم اومده فوت کل خانوادهو...
لطفا برای مشاوره حضوری راهنمایی کنید

مصطفی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 14:46

سلام
واقعا برنامه های شما غنیمتی است. امیدوارم اینگونه برنامه ها در ساعات بهتر و شبکه های پرمخاطب پخش گردند

مهدیس شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:05

سلام اقای بابایی زاد. خیلی خوشحالم که برنامه های شمارو تونستم ببینمو حالمو خوب کنم من با حرفای شما احساس خوبختی میکنم مرسی که هستید:

مهدیس چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 20:57

سلام اقاى بابایی زاد از موقعى که برنامه شمارو دیدم خیییلى احساس خوبى دارم وبا کمک شما قفلو بند درونیمو شکستم از شما خییلى ممنونم امید وارم که برنامه شما همجنان ادامه بیدا کنه. مرررررسسسیییی. راستی من تازه کنکور دادم وامید وارم که روان شناسى قبول بشم و ارزو دارم که شما استادم باشیدو کلى جیز از شما یاد بکیرم.

حسین ملیحی شجاع چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 18:29

سلام وتشکر بی اندازه من از سال 92 تاکنون برنامه های دکتر رو میبینم یک تذکر متواضعانه: به نظر من سا/ئق یعنی سوق دهنده و احتمالا ساءق درسته

Zed جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 17:40

سلام
وقت به خیر
نمی دونم آقای دکتر این پیام ها رو می بینند یا نه. امیدوارم بخونند. فکر می کنم بحث دو جلسه گذشته با مثال "مردی که به موبایل وابسته است و از خانواده اش دور شده"، منحرف شد. قرار بود این دو جلسه به خودشناسی پرداخته بشه ولی به نظر من باز هم به زمینه "رفتار متقابل" برگشت. درسته که بخش مهمی از "من" وجود ما در رفتار متقابل با دیگران شکل می گیره یا خودش رو نشون میده ولی خودشناسی و تغییر خود لزوما در چنین گستره ای قرار نمی گیره.
مثال به شدت محدود کننده بود و بحث رو کوچیک کرد. شاید اشتباه فکر می کنم که خودشناسی اول باید در ارتباط فرد با خودش و همون شکل گرفتن عزت نفس تعریف بشه و بعد به رفتارهای متقابل برسه.
خلاصه اینکه با توجه به عنوان و سرفصلی که برای این دو جلسه تعریف شده بود، من نتونستم نتیجه ای رو که انتظار داشتم بگیرم.
با توجه به اهمیت موضوعات و مباحث و روند پیشرفت اونها، و چون برنامه علمی و اکادمیک هم هست، فکر می کنم بهتر باشه قبل از برنامه چنین مثال هایی با مجری برنامه بررسی و هماهنگ بشن و بحث فی البداهه پیش نره.

zhaleh پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 15:11

سلام وخسته نباشید
دکتر نمیدونم باید از برنامه ی خوبتون قدر دانی کنم من در دی ماه 93 متوجه برنامه ی اردیبهشت شدم وبا پیگیری برنامه و سایت از اول همه را دانود در حال گوش کردن هستم

جا دارد برای امکان دانلود تشکر کنم

خیلی ساده و روان دستمان را روی نقاط دردمان گذاشته اید
واین یعنی جواب معما
کاش بعد از پیایان هر مبحث روشهای حل ودرمان ویا اصلاح را در هر تعداد برنامه که صلاح میدانید برایمان بگذارید
به هر حال خسته نباشید و خدا قوت

سعید ابراهیمی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 07:56

کمتر موقعی پیش میاد دست و دلم به کامنت گذاشتن در خیلی سایتا بره، نگاهی به وبلاگتون داشتم و متوجه شدم که واقعن دارین زحمت می کشین و وادار شدم که کامنتی بذارم و ازتون تشکر کنم.
امیدوارم ادامه دار باشه

خیلی متشکر از شما دوست گرامی. نوازش شما مارو به ادامه فعالیت در این راه ترقیب می کنه. مرسی

محدثه سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 18:31

سلام . وقتتون بخیر . میخواستم بگم وبلاگ فوق العاده ای دارید و ازتون ممنونم که فایل های دکتر رو به این سرعت و کاملی شیر میکنید .

یه سوال داشتم . میخواستم ببینم چطور میتونم از کلینیک دلفی نوبت بگیرم . ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .

سلام
از اینکه با تاخیر پاسخ شما ارسال می شود شرمنده ایم.
از نظر لطفتون بسیار سپاسگزاریم.
وبلاگ ما به صورت مستقل فعالیت می کند و اطلاع زیادی در این مورد نداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد