دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/02/07


گفتگوی روانشناسی

شبکه چهار

برنامه اردیبهشت

دوشنبه 94/2/7

ساعت 13:15 تا 14:15

دکتر علی بابایی زاد




دانلود فایل صوتی

دانلود فایل تصویری

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدیس شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:21

سلام اگه. از سایت شما برنامه طلوع واردیبهشت سخنان اقای بابایی زاد رو خریداری کنیم ,کلیه قسمت هارو درین چند سال شامل میشه ؟یافقط چند قسمت اون؟؟؟؟مرسی

سلام، مجموعه گردآوری شده شامل تمام برنامه های دکتر در تلویزیون(اردیبهشت و طلوع) می باشد.

حسین جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 12:30

واقعا ممنون.مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

متشکر

خدیجه دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:23

سلام با تشکر ازشما
من نمیتونم فایل صوتی 7اردیبهشت 94 رو دانلود کنم. آیا اشکالی در فایل وجود داره ؟ لطقا راهنمایی کنید. ممنون

سلام
فایل مشکلی نداره. مشکلی در سیستم شما مانع دانلود میشه.

رومینا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 19:39

فقط می تونم ازتون تشکر کنم مرسی

خواهش می کنم. لطف دارین

سارا چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:47

درود و سه پاس از شما، خواستم بدونم آیا امکانش هست بقیه فایلهای تصویری جناب دکتر در سالهای پیش رو در سایت برای دانلود بگذارید،.سه پاس از جواب شما

سلام، بله حتماً این کار را در آینده انجام خواهیم داد. به خاطر برخی محدودیت ها در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

نفیسه چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 01:01

سلاااام و خسته نباشید .ممنون از کار قشنگ شما و زحمات آقای دکتر و همه دست اندر کارها. خواهشی داشتم لطفا فایل تصویری رو حتمی روی سایت قرار بدید البته اگر براتون مقدور هست.باز هم متشکرمم.

سلام
ممنون از شما
چشم بزودی...

زهرا سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 12:22

سلام
میخاستم از تون تشکر کنم به خاطر کار زیبایی که انجام میدید
شما واقعا با این کارتون تو هدایت مردم به سمت خوبی ها سهیم هستید و این کارتون بسیار ارزشمنده
دوستون دارم

سلام. حمایت ها و انرژی مثبت شما دوستان ما رو به فعالیت بیشتر تشویق می کنه. ممنون دوست عزیز

مهدی پرویزی سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:10

سلام ودرود.فوق لیسانس ریاضی هستم.ودارای دو دختر٩،٣هستم خانمم متخصص داخلی هست ًبسیار رابطه خوبی داریم وایشان ٥ سال از من بزرگتر است همیشه اضطراب سن وچهره أیشان همراهم است وعادت ذهنی شده است جه باید کرد

سلام. برای بیان مشکل لطفا به صفحه رسمی فیس بوک دکتر بابایی زاد مراجعه کنید

مهشید دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:47

خیلی لطف میکنید .برنامه هارا در اختیار میگذارید.
واقعا سپاسگذارم.

متشکر از شما..

مرضیه دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:36

خیلی ممنون که زحمت میکشید و فایل ها رو در اختیار همه قرار میدید. خسته نباشید

خواهش میکنیم.... متشکر از شما

Helia دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 14:15

سلام اقای دکترمن اززندگی ارامش میخوام .آیاهمسرم توی رسیدن به ارامش من دخیله؟ایامن میتونم همسرموکه اهل هیچ تغییری نیست یه کم تغییربدم؟ایامیشه تنهایی تغییرکردواززندگی لذت برد؟

سلام. این سایت به صورت مستقل می کند. برای تماس با دکتر بابایی زاد لطفا به صفحه فیس بوک ایشون مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد