دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/1/24


برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-94/1/24


دانلود فایل صوتی

دانلود فایل تصویری






نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 03:03

سلام.به گمانم تاریخ این فایل رو اشتباه نوشتید.آیا سال 1394 نیست؟ممنون

سلام
ممنون از تذکرتون
اصلاح شد.

زهره پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 12:24

سلام دوباره
نویزی که گفتم یه جورایی شبیه اینه که صداهای فضایی ( مثل توی فیلم ها توی پس زمینه باشه)
الان دارم فایل 2 شهریور 92 رو گوش میدم که در این فایل هم هست
وقتی با اسپیکر می شنوین خیلی کمه و آزار دهنده نیست ولی اگر با هدفون گوش بدین خیلی بیشتر شنیده میشه

سلام.
بذارید از بقیه دوستان بپرسم که آیا این مشکل رو دارن؟

محبوبه دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 14:36

باسلام
بسیار سودمند و اثرگذار
با سپاس فراوان از شما که فایل صوتی برنامه را برای مشتاقانی چون من به رایگان به اشتراک میگذارید، تا در هرجا بتوانیم استفاده کنیم.
شاد باشید
این روند را ادامه دهید

سلام و سپاس از حسن توجه شما

محدثه یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:14

شما فوق العاده اید

ممنون

جنگلی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:40 http://pina-f.blog.ir/

سلام . خیلی خوشحال شدم اینجا رو پیدا کردم

واقعا ممنون

به آرشیوتون واقعا نیاز داشتم :)

خوب باشید :)

سلام
مرسی،پیروز باشید

زهره چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:54

سلام. فایل صوتی رو دانلود کردم ولی کیفیت صدا خوب نیست و یک نویز غیر عادی داره. فایل های قدیمی این مشکل را نداشتند. دلیلش چیه؟

سلام. فایل رو چک کردیم مشکلی نداشت

مهرداد آشتیانی سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 15:10

با درود بسیار خدمت شما و خسته نباشید مکرر خدمت دانشمند فرزانه جناب اقای دکتر بابایی زاد و دستاندر کاران برنامه فرهیخته اردیبهشت خصوصا اقای میلاد اسلام زاده مجری محترم . امید که اقای دکتر را از نزدیک بینم و از صحبتهای ایشان لذت ببرم.
با سپاس

متشکریم....

امیر سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 13:38

سلام
ممنون میشم یه راه ارتباطی با دکتر بابایی زاد بهم معرفی کنید؟

سلام
https://www.facebook.com/pages/Ali-Babaei-Zad/206598909381313

مرجانه سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 11:54

درود
مثل همیشه عالی بود
پرتوان و شاد باشید
دوستتون دارم

تشکر از شما مرجانه خانم عزیز

رامین سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 09:53

اگر EPG کانال رو بزنین ساعت پخش مشخص می شه ولس اینبا 13:20 شروع شد . اگه اشتباه نکرده باشم

هدا دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:14

درود
سپاس فراوان
شاد و پیروز باشید.

متشکریم

محمدرضا دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 18:05

مرسی

خواهش

ح. س. دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 17:07

سلام

میشه ساعت دقیق برنامه دکتر بابایی زاد رو بفرمایید؟
طبق اعلام زمان برنامه اردیبهشت در سال 94 در سایت شبکه 4، از حدود 13:30 تلویزیون رو روشن کردم، اما متوجه شدم بخشی از برنامه رو از دست داده ام...

بی صبرانه منتظرم شما مثل گذشته زحمت بکشید، امکان دانلود برنامه را در سایت بگذارید تا قسمتی را هم که از دست دادم، استفاده کنم.

با تشکر فراوان

سلام
برنامه حدود ساعت 13:00 شروع میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد