دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-93/12/25



دانلود فایل تصویری

دانلود فایل صوتی



نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 13:58

لطفا آدرس فیس بوک دکتر رو بذارید من هر چی سرچ میکنم پیداشون نمیکنم. ممنون

سلام
https://www.facebook.com/pages/Ali-Babaei-Zad/206598909381313

غزال دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 11:00

سلام و خسته نباشید.
من 15 فروردین خرید کردم اما هنوز به دستم نرسیده در صورت امکان بفرمایید چقدر طول میکشه؟

سلام
بسته شما 17ام فرستاده شده؛ 19ام بدست شما خواهد رسید

زری نعیمی چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 01:01

واقعا عالیه و ممنونم نمیدونید چقدر خوشحالم ازاین همه اطلاعاتی که به دست میارم ومیتونم تو زندگیم ازش استفاده کنم بازم ممنونم

خواهش می کنم. موفق و پیروز باشید

میلاد سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:10

واقعا کارتون عالیه...
سپاس بی کرااااان

ممنون از توجه شما.

سمیه سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:30

سلام الناز جان برنامه یازده اسفند و 25 اسفند لینک دانلود مشکل داره؟

سمیه جان، سلام،
تست کردم مشکلی نداشت.

مژده سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 09:30

سلام. وقتتون به خیر. با سپاس فراوان به خاطر زحماتتون, میشه لطفا فایل تصویری را هم بگذارید.

سلام. چشم حتماً

میلاد دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 20:12

سپاسگزارم از این لطفتون
فایل تصویریش رو هم میذارین؟ خیلی دیدن میمیک صورتشون و حالات بیانشون برام مهمه که از دست ندم...

سلام
ممنون، خواهش می کنم.
بله، فایل تصویری رو هم قرار میدیم.

مرجانه دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 18:32

واااای ببخشید اونم توی این قسمت که پیام بزارم دیدمش
آخه توی صفحه اصلی لینک دانلود نبود
پوزش میطلبم

خواهش می کنم مرجانه جان

مرجانه دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 18:25

مهربونا درود
لینک دانلود فایل ۲۵ اسفند نیست احتمالا فراموش کردین
شاد باشید و پر توان

درود مرجانه خانم
لینک موجود است.

ترانه دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 15:34 http://19970.blogfa.com

سلام من مهار مهم نباش و موفق نباش دارم....
حالا باید چیکار کنم
به نظرم چیزی از درمان گفته نشده اصلا راهی برای درمانش هست؟

سلام
تو جلسات پیش دکتر اشاره کردن که از روی مثال هایی که می زنن، نباید نتیجه گیری و قضاوتی روی خودمون انجام بدیم و هرکسی که علائمی از این مهارها داشته باشه قطعا دچار مهار نیست و نباید برعکس بریم.
برای سوال در مورد چگونگی درمان لطفا به پیج رسمی فیس بوک دکتر مراجعه کنید.
پیروز باشید

حسن دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 15:12

دمت گرم.

مخلوق معبود دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:28 http://ostadhooman.blogfa.com

سلام. خیلی خیلی ممنونم از این بروز بودنتون

سلام. متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد