دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

امین و الناز



سلام خدمت همه دوستان و همراهان خوبم که همیشه ما رو با انرژی مثبتتون نوازش کردین


من و امین آقا به یاری خدا به عقد هم در اومدیم. از همتون یه خواسته کوچیک اما با ارزش دارم که دعامون کنین همیشه در کنار هم خوشبخت باشیم و بتونیم آرزوهامونو محقق کنیم




یه عالمه سپاس از همه شما

الناز           



نظرات 54 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 13:58

امید وارم این لبخند همیشه روی لبتون باشه. زندگی ارزش حتی یک لحظه دوری و ناراحتی رو نداره. همیشه پیش هم خوشبخت باشید.

مرسی. بسیار لطف دارین

محمود جمعه 19 تیر 1394 ساعت 20:03

سلاممممم، من الان این مطلب رو خوندم و متوجه شدم . براتون بهترین ارزو ها رو دارم . شما با مطالب خوب و مفید بزرگ مرد جناب دکتر بابایی زاد چشم منو به روی دنیا و مخصوصا خودم باز کردید.مکان خوبی نیستم وگرنه جلوی اشکم رو نمی گرفتم . شما بعد از نزدیک به نیم قرن زندگی منو عوض کردید و هر چند خیلی دیر متوجه شدم ولی خب شاید بتونم بقیه زندگیم برای خودم و دیگران و دنیا مفید باشم و هر چند از اینکه عوض بشم روز های بدی رو میگذرونم ولی بازم در این روز های عزیز بهترین ها رو برای شما دو عزیز و دکتر بابایی زاد گرامی از خدا میخوام. دوستتون دارم و بدونید یکی هست که همیشه از شما ممنونم .شاید باشید.13322

سلام دوست عزیز. واقعا به ما لطف دارین و با کلام زیباتون به قلب ما نوازش دادین. از تغییر زندگی و نگاهتون بسیار خوشحالیم. پاینده و پیروز باشید

رضا حسامی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 18:09

ضمن درود و سلام به شما دو عزیز و عرض تبریک به مناسبت پیوندتان ؛ آرزوی آرامش ، شادی ، خوشبختی و سلامتی برای شما عزیزان از پروردگار آرزومندم .
بر خود وظیفه دانستم تا جهت دسترسی عمومی فایلهای مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد تشکر و قدردانی کنم ، باشد تا همه هموطنانمان در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی خود و سایر هموطنانشان گامی هر چند کوچک برداشته تا به امید پروردگار ، ناظر نسلی نواندیش ، دوراندیش و آزاداندیش باشیم. با سپاس مجدد از شما و جناب آقای دکتر علی بابایی زاد و آرزوی موفقیت روزافزون همگی شما خوبان

سلام و بسیار ممنون بایت این همه حس خوب و نوازش مثبتتون. ما هم امیدواریم که بتونیم نقش موثری هرچند کوچک در بهبود اندیشه نسل آینده داشته باشیم

بهار دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 14:52

من همیین الااان دیدم این پست رو
خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک میگم بهتون و از صمیم قلبم براتون بهترینهارو آرزو میکنم
امیدوارم همیشهههههه لبتون خندون باشه و دلتون شاد شاد شااااااااد

سلام
خیلی خیلی ممنون از تبریک عمیق و با احساستون و آرزوهای زیبا و قشنگتون

نیره سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 23:03

سلام که نام خداست

ان شاالله که سالهای سال با خوبی و خوشی کنار هم باشید و چرخ زندگی همیشه براتون بچرخه .

ممنون از وبلاگ خوبتون

ممنون از شما دوست خوب. زنده و پاینده باشید

کامبیز دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 03:05 https://www.kth.se/profile/ghoorian/

براتون آرزوی سلامتی و سالها زندگی سرشار از دوستی و تقابل دارم.
از سمیم قلب از شما به خاطر فراهم کردن این گنجینه با ارزش سپاسگزارم.



متشکرم،
کامبیز

از آرزوی زیبای شما سپاسگزاریم. باعث افتخار است که بازدیدکنندگان فرهیخته و دانشمندی همچون شما داریم.

امیر دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 23:48

سلام .
تبریک میگم .
امیدوارم به قول اریک فروم : هیچ وقت به هم عادت نکنید و هیچ وقت وابسته هم نشید و عشق همیشه براتون طراوت و تازگیش حفظ بشه و زندگی تون از چنگ روزمرگی ها رها باشه و خصیصه های فعال عشق ( دلسوزی ، احساس مسئولیت ، احترام و دانایی) رو همیشه زنده نگه دارین.

سلام
خیلی ممنون از شما.

مهدی از تبریز چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:48

سلام
من هشت و نیم سال زندگی واقعا خوشبختی با سولماز داشتم که حاصلش دخترمون شانلی هست ولی متاسفانه در زلزله آذربایجان در حالیکه دختر چهار ساله اش در بغلش بود در اثر شوک حاصل از زلزله ایست قلبی کرد و فوت کرد . رمز خوشبختی ما این بود که اختلاف مان را برای روز بعد نگه نمی داشتیم الان هم که سه سال گذشته هنوز هم بیادش هستم و در تنهایی مطلق از دختر هفت ساله ام مراقبت می کنم
از خداوند متعال آرزوی خوشبختی برای شما دارم و همچنین آرزومندم که فرزندان شما با حضور شما دو تا و با خوشبختی بزرگ شوند .

سلام. واقعا متاثر شدیم. خدا دختر گلتون رو براتون نگه داره و در پناه حق زندگی خوبی داشته باشید.
ممنون از آرزوی خوبتون

الهه یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:41

خیلییییی خیلیییی مبارکتون باشه،ایشالا خوشبخت و عاقبت به خیر بشید ... قطعا لطف و کمک بی دریغ و بزرگ شما به همه ی ما در اینجا کمترین پاسخش دعا و آرزوی خیر و برکت من کمترین خواهد بود و حتما پاداش دلچسب خدای بزرگمون نصیبتون میشه...خیلی پست خوشحال کننده و انرژی بخشی بود :) طعم ناب خدا همراه و هدیه ی لحظه لحظه ی زندگیتون باشه هموطن های عزیزم:)

خیلی خیلی لطف دارین. ممنونم از احساس دلنشین و دعای خیرتون. در پناه حق سلامت و پیروز باشد

فخری یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 08:56

مبارک خانوم خانوما:*
امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشی و دعا کنی برای ما تا ما هم همسرمون رو بیابیم و ازدواج کنیم:*:*:*

مرسی فخری جون. انشاالله شما هم نیمه گمشدتونو پیدا کنید و خوشبخت باشین

مزگان چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 01:42

سلام الناز عزیز
تبرید میگم آرزوی زندگی شیرین با نشاط و رو به رشد و فرزندان سالم برایتان دارم.به بهشت خوش آمدی.

سلام مژگان خانم. خیلی ممنون بابت تبریک دلنشین شما. بسیار خوشحالمون کردین

محمدعلی سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 05:27

بسم الله الرحمن الرحیم
به میمنت و مبارکی
ان شاء الله در کنار هم زندگی سرشار از عشق و آگاهی و آرامش و پیشرفت داشته باشین
تبریک صمیمانه منو بپذیرین
خیلی خوشحالم
کاش منم به عشقم می رسیدم

خیلی متشکرم از این همه احساس زیباتون. انشاالله شما هم به اونی که دوست دارین برسین

فریده چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 13:51

به اندازه ی عظمت کائنات برای دلهای عاشقتون شادی بی پایان آرزو می کنم ...

خیلی ممنون..

محمدعلی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 02:32

سلام به امین و الناز عزیز،
آنچه از بهترینهاست رو براتون آرزو میکنم...
امیدوارم در کنار هم به آگاهی برسین و به آرامش
امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون شاد باشید و سلامت
و امیدوارم آسایش و برکت همیشه همراهتون باشه

سلام
بسیار مسرور شدیم از این همه حس خوب شما و لطف سرشاری که به ما دارین. ممنون

ریحانه طارمی راد چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 01:18

الناز و امین عزیز،
عشقتون پایدار و پوینده
باشد که در پرتو این عشق و حرکت آگاهی بخشی که اینجا ارایه می کنید، ما هم حضور معنی بخشمون رو در این عالم درک کنیم .
به نظر من کاری که شما و دکتر بابایی زاد از طریق این سایت انجام می دهید شبیه یک باغبان که دانه های آگاهی رو میکاره با این تفاوت که شما اون دانه ها رو نمی کارید بلکه به هر کس کمک می کنید بذر وجود خودش رو بیابه. امیدوارم این گلستان آکاهی روز به روز زیباتر و گسترده تر شود.
دست هستی بخش زندگی، زندگیتون رو سرشار از برکت و شورمندی کنه

ریحانه عزیز، سلام
ممنون از این همه ابراز لطفی که نسبت به ما و وبلاگ دارین. از تشبیه زیبای شما هم بسیار لذت بردیم. هدف ما از این وبلاگ تقسیم وجد حاصل از زیبایی صحبت های دکتر با سایر افرادی که اهل خودشناسی هستند بوده و فقط نقش انتقال دهنده مطالب رو داریم.
برای شما آرزوی شادی و موفقیت داریم.

فرانی سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:49

مبارک باشه
ممنون ازتون بخاطر وبلاگتون
زندگی شاد و سعادتمند داشته باشین

بسیار متشکریم

مهدیه چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:32

سلام و روز بخیر

ممنون با بت همه ی زحمت ها یی که می کشید.من که از این فایل ها نهایت استفاده رو می کنم

wow
چقدر بهم میاین چقدر زیبا و شیرین هستید هر دوی شما

خیلی خیلی مبارکه
انم ناقابله

سلام مهدیه خانم
مرسی بابت این همه احساس خالصتون. نوازشتون مستقیما روی قلب ما نشست. متشکر

هانیه چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 09:55

سلام الناز جون و امین آقا

اول از همه تبریک برای پیوند آسمانیتون و ان شاء... در پناه خدا و تلاش خودتون زندگی پر بار و موفقی داشته باشید
بعد هم یه عالمه سپاس برای فایل ها و نوشته هایی که در خدمت همه قرار دادید و اینکه زحمت می کشید و اونا را دائما به روز می کنید




هانیه

سلام هانیه خانم گل
خیلی متشکر از نوازش شما و این همه انرژی مثبتی که بهمون منتقل کردین. پاینده باشید

ازاده دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 23:43

با سلام خدمت شما عزیزان و ارزومند بهترینها برای شما که برای مخاطبانتان زحمت فراوان میکشید...برنامه های زیبا وپر محتوای اقای دکتر را در اختیار ما قرار میدهید

بسیار ممنون از دعای خوبتون...

عباس دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 22:35

به هم خیلی میاین

مرسی

ازاده پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 00:41

با ارزوی بهترینها برای شما دوستان عزیز...وسپاس بی شمار از بابت زحماتتون

خیلی خیلی ممنون آزاده خانم
موفق باشید

صابر سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:55

عرض سلام
آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم براتون
سپاس از وبلاگ مفیدتون

صابر عزیز
سلام
ممنون از آرزوی زیبا و نظر لطف شما.
موفق باشید.

سپیده سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 11:57

مبارک باشه

مرسی سپیده خانم

فهیمه یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 11:03

از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی و شادکامی میکنم و امیدوارم ارامش مهمون تک تک لحظه هاتون باشه و بسیار سپاسگزارم بابت زحمات بی دریغتون

فهیمه عزیز
از آرزوها و نوازش های زیباتون بسیار لذت بردیم و متشکریم.
امیدواریم همه بتونیم از صحبت های دکتر به خودشناسی و تغییر در جهت بهتر شدن برسیم.

مهدی شیطون شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 15:01

ایشالا پای هم صد و بیس ساله شین
یه عمر پر برکت
در پناه خدا

ممنون از شما

لیلا پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 23:07

ای جان. چقدر صداقت این پست دوست داشتنیه. الهی که در کنار هم جاودانه باشین.

امیدوارم خدا در کمک رسانی ومفید بودنتون برای آدمهای دیگه، کمک رسان ونگهدارتون باشه.

بسیار متشکر لیلا خانوم. حس خوبتون کاملا بهمون منتقل شد

فاطمه مهرآیین چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 02:14

ای جااان
ان شالله شاد و سلامت و خوشبخت باشید عزیزم

خیلی ممنون از ابراز احساس قشنگتون

leila سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:32

تبریک میگم دوستان، با آرزوی بهترینها

ممنون

بهمن سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 11:42

درون پلک‌های بسته ام هستی محبوبم.
آنجا همه چیز با تو آغاز می شود.
با تو جان می گیرد
وقتی نیستی بهانه می گیرد دلم...
تلخ می‌شود.
وقتی هستی،
همه هستی‌ام را با بوسه می‌گذارم روی شانه‌ات...
دردت به جانِ تب کرده ام،
دنیا چشمان قشنگ توست...

آرزو میکنم هم چون امروز شاد و شیرین تان
تا انتها دستتان از هم جدا نشود
تا شیرینی ه
سالیان سال زندگی کردن کنار هم را با بکدیگر بچشید

بسیار زیبا بود. ممنون از شما. خوشحالمون کردین

امیر شامی سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:39

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

آرزومند خوشبختی شما

سپاس از محبت شما

مامان علیرضا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 23:08

انشالا خوشبخت باشین انشالا خدا به لطف محبت هایی که در حق ما کردین دلتونو سبز نگه.داره الهی امین

خواهش می کنم. تنها کاری بوده که از دستمون برمیومده. ممنون از دعای زیباتون

بابک بابایی زاد دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 17:32

الناز و امین عزیز
با آرزو شادی، مهر اصیل و سلامتی برای شما همراهان مهربانمان
با احترام و سپاس
علی و بابک بابایی زاد

علی و بابک بابایی زاد عزیز
از آرزوها و نوازش های بسیار زیبا و با ارزش شما اساتید گرامی سپاسگزاریم.
با آرزوی سلامتی و موفقیت
الناز و امین

نسیم دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 08:22

سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم. بسیار مفید و آموزنده است.
تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال در کنار هم مسیر تعالی را طی کنید.

خوشحالیم که به ما پیوستین. ممنون از دعای خیرتون

رامین یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 18:25

:هدیه
با سلام
فکر نمیکنم با توجه به سایت و مطالبی که در سایتتون می ذارین نیاز و احتیاجی به دعا داشته باشید اگه واقعا به صحبتهای دکتر بابا یی زاد گوش بدین و سعی کنید روی خودتون کار کنید قطعا بدون هیچ تردیدی خوشبخت می شید

رامین عزیز
سلام
همیشه محتاچ انرژی مثبت و دعای عزیزانی همچون شما بودیم و هستیم. امیدوارم همه بتوانیم در جهت خودشناسی، بهبود و نهایتاً زندگی توام با حرکت، موفقیت و رضایت بدرستی گام برداریم.

سحر یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 16:50

دست های تو
تصمیم بود
باید می گرفتم و
دور میشدم
(شمس لنگرودی)

تصمیم زیبایتان را تبریک می گوبم و ضمن سپاس و قدردانی از این که ساقی دریای شگفت انگیز خودشناسی هستید ،از صمیم قلب برای خوشبختیتون دعا می کنم

سحر خانم عزیز
ممنون از قطعه ادبی بسیار زیبایتان.
و سپاسگزارم به خاطر تشبیه بینهایت جالب شما(ساقی دریای خودشناسی)
متشکریم

الهه همتی یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 13:09

امین عزیزم برادر مهربونم همیشه از بچگی دوست داشتی هیچ کس غمگین و ناراحت نبینی و هرکاری ازدستت برمیامد میکردی تا اطرافیانت شاد کنی.خدا هم پاداش نیت خیر وخوبیهات داد و یک فرشته پاک بهت هدیه داد.الناز جونم صبورترین معشوق دنیا بهت تبریک میگم.

الهه جونم که در حق من خواهری کردی، خیلی ممنونم ازت. بخاطر همه زحمتهایی که واسمون کشیدی و تمام لطف و مهربونیات متشکریم.

مریم یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 01:42

مهربانان و سخاوتمندان عزیز الناز خانم و آقا امین
صمیمانه پیوندتان را تبریک میگویم مطمئنا با یاری پروردگار زوج فرهیخته ای چون شما همیشه عاشق و پیروز و بهروز خواهند ماند
لحظه لحظه هایتان سرشار از سلامتی و شادی باد

خیلی ممنون از احساس زیباتون. واقعا خوشحالمون کردین

اامیر شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:32

سلام

ضمن آرزوی خوشبختی براتون، از گردآوری با حصوله و دقت و زحمت زیادی که گذاشتید ممنونم.

با تشکر

امیر راستگو

سلام
خیلی ممنونم. هدف اصلی ما تقسیم وجد حاصل از زیبایی صحبت های دکتر با سایرین می باشد.

اکرم شنبه 27 دی 1393 ساعت 15:31

سلام
واقعا خوشحال شدم . همیشه موفق و شاد باشید و قشنگی های دیگه زندگیتون را هم ببینیم. ازدواجتان که زیباترین انتخاب هستی است بر هر دوی شما مبارک.

سلام اکرم خانم
خیلی ممنون و متشکر، لطف کردین.

الهام شنبه 27 دی 1393 ساعت 14:06

باسلام خدمت همه دوستان.من خواهر اقای امین همتی هستم.باور کنید بعداز خوندنه پیامهای تبریکه پر از احساس دوستان اشک شوق از چشمانم سرازیر شد.من هم به نوبه ی خود از تمام طرفدارانه این وبلاگ تشکر میکنم وبرای همه ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.

مرسی الهام جان

ندا درویش زاده شنبه 27 دی 1393 ساعت 11:27

سلاممم
ای جان ...
بسیار دلنشین و زیبا ....
مبروک الناز عزیز
مبروک امین آقای گل
کلی حس خوب و دعای خوب و آرزوی خوب بدرقه راه زندگی ای که با خود شناسی شروعش کردید ...

سلام
ممنون ندا خانم از این همه دعا و آرزوی خوب.
شما همیشه ما رو شرمنده محبتاتون می کنین.

رها شنبه 27 دی 1393 ساعت 01:21 http://janeagah.blogfa.com

مبارک باشه...
آرزو میکنم زندگیتون همیشه گرم و پر از عشق باشه.

متشکریم

مهسا جمعه 26 دی 1393 ساعت 21:19

سلام ، عاغا من تا عکسو دیدم یه جیغ کوچولو از رو خوشحالی کشیدم
من برا دان کردن به این وب می آمدم اما وقت نمیشد کامنت بذارم و بابت زحمتاتتون تشکر کنم

بابت زحمتتاتون تشکر میکنم و اینکه تبریک میگم و براتون آرزوی شادی و سلامتی میکنم

سلام... ما هم از ابراز احساس شما به وجد اومدیم... خیلی لطف دارین

مهرداد جمعه 26 دی 1393 ساعت 17:29

سلام
امیدوارم خوشبخت باشید
و ممنون بابت همه زحماتی که برای بازدیدکنندگان وبلاگ میکشید

متشکر. وبلاگ، کار کوچیکیه که از دستمون بر میاد

حسن جمعه 26 دی 1393 ساعت 14:58

سلام، قبل از اینکه یک تبریک جانانه تقدیمتون کنم،
می‌خوام بگم با این وبلاگ و زحماتی کشیدین دعای خیلی‌ها مثل من بدرقه زندگی شاد و قشنگتونه
آرزوی خوشبختی و موفقیت و کامیابی برای هر دوتون دارم
غافلگیر شدم با این پست، خدا از این عشق‌ها نصیب منم بکنه
دوریم اما دوستیم و تو دلم جادارین

سلام. خیلی ممنون از آرزوی قشنگتون. انشاالله که خدا ازهمون عشق ها که مدنظرتون هست نصیبتون کنه

ایدا جمعه 26 دی 1393 ساعت 11:15

سلام عروس خانم خیلی مبارک باشه با تمام وجودم براتون ارزوی خوشبختی می کنم امیدوارم در کنار هم دل ارام باشید

ممنون از شما

هادی جمعه 26 دی 1393 ساعت 00:43

باسلام برایتان ارزوی سعادت وخوشبختی دارم.مبارکتان باد.

هادی عزیز
سلام
ممنون از پیغام تبریکتان. برای شما هم آرزوی شادی توأم با موفقیت داریم.

آرزو پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:31

سلام
چه پست جینگ جینگی گذاشتی. از خدا میخام مراقب دلاتون و شادیاتون باشه

آرزو خانم
سلام
ممنون. لطف کردین

فاطمه پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:19

سلام بر شما
بسیار خوشحال شدم. خوشبخت باشید. لبخند خداوند بدرقه راهتان

فاطمه خانم
سلام
خیلی ممنون. موفق باشید.

فرنوش پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:11

من یکی از بازدید کننده های پر و پا قرص وبلاگتونم. از سال 92 تمام فایل هایی رو که می ذارید رو می گیرم و واقعا واقعا واقعا ازتون متشکرم که در تکثیر مطالب ارزشمند آقای دکتر تلاش می کنید.
مطمئنم با توجه به این همه نکته ای که از روانشناسی خوندید و می دونید خوشبخت خواهید شد و من براتون ارزوی بهترینها رو می کنم.
تمام مطالب وبلاگتون رو کپی کردم و از ترس اینکه نکنه یه وقت وبلاگتون بسته بشه همه رو روی کامپیوترم ذخیره کردم تا بارها بخونمش.
خلاصه اینکه واقعا ازتون ممنونم و بهتون خدا قوت می گم برای این وبلاگ مفید.

فرنوش عزیز
اینکه وبلاگ ما مورد استفاده و استقبال شما قرار گرفته خیلی مارو خوشحال می کنه. باور کنید کار ما در مقابل زیبایی و شیوایی صحبت های دکتر رنگ میبازه. صحبت های دکتر بیشتر از این ها ارزش کار کردن داره. این وبلاگ رو گذاشتیم تا عزیزانی چون شما رو در این شادی شریک کنیم. واقعاً ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد