دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-93/10/22

بنی آدم اعضای یک پیکرند / که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار
خیلی از خاطراتی که به یاد می آوریم حاصل برداشت مغز ماست. در روان تحلیل گری ما آنچه که از زمان بچگی یادمان می آید لزوما با واقعیت یکی نیست و از آنجایی که واقعیت برداشت ما از حقیقت است و آن را در ذهن خود واقعی فرض می کنیم و اگر در آن زمان درجه اهمیت آن 10 بوده اما ما 1000 در نظر گرفتیم، نهایتاً روی همان 1000 تکیه می کنیم؛ نه به آن عنوان که حقیقتی رایج در آن زمان بوده، بلکه به عنوانی که آن را حقیقت پنداشتیم و تصمیم گرفتیم و طبق آن تصمیم، روی اکنون و اینجا تاثیر می گذارد. اما حالا که در حال تاثیرگذاری است باید تصمیم را درمان کنیم و دنبال مقصر نگردیم. لازم به ذکر است که پیش نویس حاصل تکرار است، نه یک اتفاق.
اجازه متعلق بودن به ما احساس ریشه دار بودن، احساس امنیت و یکی بودن در رابطه و خانواده مرجع را می دهد. به این معنا که من به عنوان عضو ی کوچک ریشه های خودم را با کل جهان پیرامون احساس می کنم. اولین ارتباطی که در تعلق به آن بدنیا می آییم، ارتباط با مادر است و اگر مادر خوش کوک باشد، نوزاد تجربه ای از تعلق داشتن امن را ثبت می کند. در این صورت حس هم بودی خواهیم داشت، من و دنیای من با هم در تعادلند، من متعلق به دنیا و دیگرانم و به آنچه که احساس تعلق داریم احترام می گذاریم.


احساس تعلق داشتن ما را می برد به سمت احساس ریشه دار بودن، همراهی،هماهنگی و حس انسان دوستی که بسط پیدا میکند به کل طبیعت و جهانی که در آن هستیم.
مهار متعلق نباش ما را میبرد به سمت اینکه ریشه ها را قطع کنیم، مانند غباری در هوا معلق بمانیم، به کسی یا جایی احساس تعلق نکنیم، مایل باشیم تعلقات اولیه خود را ویران کنیم و بچه دار شدن برای ما ترسناک خواهد بود.
حالت معکوس مهار متعلق نباش: تنها تعلق و دیگر هیچ
خود را مرکز جمع قرار می دهیم و همه کارها و برنامه ریزی ها رو انجام می دهیم و خودمان رأساً و شخصاً اقدام می کنیم تا همه ببینند که من حلقه وسط رابطه ام. در عین حال با کسی صمیمی نمی شویم.
بی جهت تعلق ایجاد می کنیم. (مثال: در همه شبکه ها و گروه های مختلف عضو هستیم و فعالیت داریم و با صدها نفر مشارکت داریم)
دانلود فایل صوتی

نظرات 18 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 22:02

صد در صد خوشبخت میشین
به امید خدا
به خدا سپردمتون

ممنون از شما. انشاالله....

مریم صادقی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:00

دوستان عزیز آقا امین و الناز خانوم،

من به تازگی با وبلاگتون آشنا شدم. عااااااالیه. واقعا خیلی ممنون که وقت میگذارید و با این مطالب سطح آگاهی جامعه و افراد رو بالا میبرید.
ای کاش همه آدمها یکم دغدغه رشد روانی داشتند و تو زندگیشون یه جای کوچولو واسه یاد گرفتن این دست مطالب میگذاشتند.
در ضمن با کمی تاخیر پیوندتون رو تبریک میگم و براتون یه دنیا شادی و سلامتی و دل خوش از خدا خواستارم.

پاینده باشد و خدا قوت،
مریم

سلام مریم خانم عزیز. بسیار ممنون از حس قشنگتون که به زیبایی به ما منتقل کردین. شاد و پیروز باشید

فاطمه مهرآیین دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 21:57

سلام عزیزانم.حق با شماست.بسی شرمنده شدم:

شااااد باشید

سلام
خواهش می کنم. موفق و پیروز باشید

مانا پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 20:28

ای جووون
خوشبخت باشین الهییییی
ازتون یه دنیا ممنونم بابت این وبلاگ
نمیدونین چقد کمکمون میکنین
دوستون دارم یه دنیا

مانا خانم
ممنون از این همه لطف و نوازش
مانا باشید

فاطمه مهرآیین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:27

من شما رو نمیشناسم و فقط برای دانلود فایلها بودش که اومدم.با اینحال واقعننن ذوق کردم.انگار ولی قابل ندونستین کامنتمو تایید کنین؟

فاطمه عزیز
سلام
پیام زیبای شما را پس از خواندن بلافاصله تائید و انتشار دادیم. احتمالاً نتونستید پیداش کنید.

طیبه دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:55

سلام
ایشالا همیشه و تا ابد در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
توروخدا دعا کنید من هم به عشقم برسم دیگه واقعا دوریش برام سخت شده

انشاالله که شما هم به خواسته دلتون برسین. متشکر

صادقی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 09:50

با سلام .
این پیوند مبارک رو خدمتتون تبریک میگم . انشاالله که در کنار همدیگه خوشبخت ، دلخوش و شاد باشید و با اتکال به خدا و تلاش و پشتکارتون به سعادت دنیوی و اخروی برسید.

از داشتن دعای خوبتون بسیار خرسندیم. ممنون

مریم دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 06:03

سلام امیدوارم در همدلی و همراهی با همسرتون زیباترین احساساب را تجربه کنید و شاد و خوشبخت باشید

سپاس فراوان از شما

سیماهاشمی یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 22:46

واقعا مبارکه امیدوارم با به کار بستن مطالبی که آقای دکتر تا کنون ارائه کردند زندگیی با شادی ،:دلخوش و نمونه داشته باشید تا سرمشقی برای تمام اطرافیانتان و مثالی برای یک زندگی موفق باشید

سیما خانم
خیلی خیلی متشکرم. امیدوارم همه بتوانیم با بالا بردن خودشناسی و آگاهی، واقعی تر زندگی کنیم و خودمان را متحقق کنیم.

nazila یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 14:07

سلام تبریک میگم امید وارم شاد و خوشبخت باشید
شما شبکه های اجتماعی آقای دکتر را دارید:؟
و خواهشی که دارم فایل های صوتی از مرداد تا آبان 92 که جلسات اولیه هستن را کامل نزاشتین وجایی دیگه هم نتونستم پیدا کنم

سلام، خیلی ممنون
فیسبوک:
https://www.facebook.com/pages/Ali-Babaei-Zad/206598909381313?fref=nf
اینستاگرام:
dralibabaeizad
در آرشیو سایت سروش هم تاریخ برنامه ها به همین صورت می باشد. چنانچه برنامه دیگری وجود داشته باشد و پیدا کردیم حتماً در وبلاگ قرار خواهیم داد.

تکتم یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 13:59

سلام تبریک میگم به آقای داماد و عروس خانوم گل امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشید و به پای هم جوون بمونین تبریک تبریک تبریک

سلام خانم ودیعی
ممنون لطف کردین

رومینا پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:12

سلام . بهتون تبریک می گم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین .

رمینا خانم
سلام، ممنون، شاد بودن بهترین آرزو برای ماست.

آرام چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 23:12

سلام عزیزان من خیلی خوشحالم که شما یکی از بهترین روزها تونو در پیش دارید مبارکه باشه انشاالله خوشبخت بشین ممنون بخاطر سایت بسیار مفیدتون

واقعا ممنونم

ندا درویش زاده سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 16:34

سلام امین والناز جان !
چطورید شما ؟!
صرف ابراز تشکر و اینا ! t a ای صحبت کنیم ! نوازش !
دیدید تو اینستای دکتر ازشون صوت سخنرانی های بخوان لینک میدن به وبلاگتون ؟
یه همچین حالی خلاصه...
به لطف وبلاگتون و سخنرانی های دکتر مسیر رفت و آمدم بسیار مفید شده ....
سپاس !

سلام ندا خانم گل
یه دنیا ممنون از این همه انرژی که به ما دادین
نه متاسفانه از اینستاگرام خبر نداشتیم. متشکر که مطلعمون کردین

بهمن سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 15:11

هر بار که به هر کدوم از جلسات دکتر گوش میدم شما و خانوادتون رو دعا میکنم! واقعا ممنونتونم!

بهمن عزیز
سلام
واقعاً ممنونم از دعای خوب شما.

آرش سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 13:09

سلام

ممنون از شما و شکر خدا ، که در این زمانی که من مشغول کار هستم و دسترسی به تلویزیون ندارم یکی هست که زحمت ضبط و ارائه فایل رو میکشه ...

سلام
خواهش می کنم. خیلی خوشحالم که تونستیم نیاز شما و بسیاری از دوستداران صحبت های دکتر را تا حدی پاسخ بدیم.

محمود دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 23:20

من توی هر سایتی درخواست میدادم جواب نمیدادن ولی اینجا چند هفته پیش گفتم برنامه های قبل آذر 92 هم بوده اگه میشه بذارید و دیدیم گذاشتید.واقعا ممنون از توجهتون.من خودم هفته دیگه کارگاه تحلیل رفتار برگزار میکنم و صحبت های اقای دکتر و سایت شما خیلی بهم کمک کرد.ممنون

سلام
ممنون از دقت نظر شما. پاسخ به درخواست شما را وظیفه خود می دانیم و از اینکه مطالب مورد استفاده شما اساتید نیز قرار می گیرد، بسیار خوشحالیم.
با آرزوی موفقیت

سمیرا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 19:22

سلام.مجددا تبریک میگم بخاطر برنامه خوبتون.از اینکه تک به تکه نظرهارو میخونید متشکرم.این مبنی بر اینه که واقعا برنامتونو از سر وظیفه نمیسازید،بلکه از سر خیر خواهی.
باز هم پیشنهاد میکنم برنامه سازندتونو تبلیغ کنید.بزارید همه مطلع بشن.باز خودتون تبحر دارید برای تبلیغات،یه شعارهایی بدید که همه برای رفع مشکلات خونوادگیشون پای برنامه بشینن. مثلا چگونه فرزندان خود را از دروغ گفتن باز داریم... یا برای برخورد با خیانت همسرانتان از چه راهکاری استفاده کنید.باور کنید بیننده هاتون میلیونی میشه. در عجبم چرا چیپس و پفک و ادمس و تبلیغ میکنین بعد برنامه ای که بنیانه خونواده هارو محکم میکنه رو...
واقعا ارزومه که بتونم از اقای دکتر وقت بگیرم.خیلی به کمکشون نیاز دارم.

سلام خدمت شما دوست همیشگی
ممنون از نظرات شما
در ضمن ما بصورت مستقیم با دکتر بابایی زاد در ارتباط نیستیم و اینجا سایت رسمی ایشون نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد