دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد- 93/10/08


مهار نزدیک نباش


نزدیک بودن به دیگران یعنی اینکه ما چقدر بتوانیم احساس صمیمیت کنیم، به آنها نزدیک شویم و بتوانیم تعیین کنیم چه کسی تا چه حد و چگونه به ما نزدیک شود. برای نزدیک شدن ابتدا باید رابطه مناسب را تشخیص و در مرحله بعد تشکیل دهیم و اعتماد نامشروط ایجاد کنیم و بتوانیم نزدیک شویم و در طی این نزدیک شدن صمیمیت، دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنیم.

از دیدگاه ابراهام مازلو نیاز اول که بین تمامی انسان ها مشترک است نیازهای زیستی است، سپس نیاز به امنیت و نیاز به تعلق و ارتباط. کسی که دچار مهار نزدیک نباش است در پایین ترین پله های رشدی باقی می ماند و اگر آن را حل و فصل نکند تمام زندگی درگیر ارتباط است و چون نمی تواند ارتباط راحت و صمیمی و امنی ایجاد کند مدام دنبال تجربه آن است. فردی که نزدیک نباش دارد نمی تواند با دیگران احساس همدلی کند، نمی تواند ارتباط صمیمی ایجاد کند و مدام نگران و مضطرب است و افکار شک و سوء ظن دارد. ممکن است ناخودآگاه به سمت رابطه ای پیش برود که راه بجایی ندارد. یا عاشق کسانی می شود که خیانتگر هستند یا خودش بهانه پیدا میکند تا رابطه را کنار بگذارد و لیستی بلند بالایی پیدا می کند از دلایلی که فرد مقابل لیاقت و جنبه ارتباط ندارد و اعتماد به او کاملا بیجاست. این چنین فردی استعداد عجیبی در ایجاد ارتباط راه دور دارد. ممکن است وقتی به دیگران نزدیک می شود، همزمان رابطه دیگری آغاز کند که هیچکدام به صمیمیت ختم نمی شود. از خانواده با گسلش عاطفی (Emotional Cut off) جدا می شود و با کسی وارد رابطه می شود که بسیار متفاوت و خاص است.

کسی که اجازه نزدیک بودن دارد، می تواند رابطه خوب را تشخیص دهد و احساس صیممیت و همدلی را تجربه کند. می تواند هم تبادل صمیمی (که می توان با همه داشت) و هم رابطه صمیمی (که نیازمند وقت مشترک و همراهی و همگامی می باشد و تعداد آن محدود است.) برقرار کند.


پله های ایجاد رابطه:


سبب شناسی:

  • پدر و مادری که رفتار هیجانی و تکانشی دارند و غیر قابل پیش بینی هستند.
  • پدر و مادری که خشم خود را منتقل می کنند.
  • پدر و مادری که بزرگ نباش دارند و کودک مآب اند.
  • پدر و مادری که پیام هایی ازین قبیل به فرزند خود می دهند: ما تو رو نمی خواستیم، تو بدشگون بودی، تو باعث دردسری، اگر بیایی دور و برم حسابتو می رسم.
  • پدر و مادری که با طلاق و تنش از هم جدا می شوند.


دانلود فایل صوتی

نظرات 24 + ارسال نظر
نوشین دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 01:20

سلام آقای دکتر من برنامه حال خوب را خیلی دوست دارم که خیلی دختر شاد و امیدوار سرزنده ای هستم ولی مادر خیلی اروم و گاهی اوقات منفی گرا دارم ولی فقط دیدن برنامه شما خیلی مثبت گرا ترش کرده ممنون از برنامه خوبتون و جا داره بگم که قسمت والد بالغ خیلی دوست دارم پیش نویس هایی که میگین را مینویسم

M_T یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:56

سلام.
دوست داشتم بگم که با تکرار دو کلمه زنده باد خودم و زنده باد زندگی حداقل 3-4 بار در روز واقعا احساس خوشایندی بهم دست میدهد.احساس شادی- قدرت - مفید بودن - موفق بودن سالم بودن و...... و حتی کارهای عقب افتاده ام را یکی یکی سعی کردم که انجام بدم.
تکرار این دو کلمه فوق العاده تاثیر مثبتی بر زندگیم داشته است.
دکتر اسرار و تاکید بر تکرار کلمات زنده باد خودم داشتن و من تکرار دومی را نیز به آن افزودم.فوق العاده بود.
میخواستم با نوشتن این مطالب رضایت و خوشحالیم را با شما و دکتر تقسیم کنم.
از برنامه خوبتان بسیار سپاسگزارمو همچنین از توجه و پاسخ شما به تک تک پیام های ارسالی.

آرام سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 20:46

سلام به قدری صحبتهای آقای دکتر بابایی زاد عالیه, که نمیدونم چطور باید برای پخش این برنامه تشکر کرد،تمنا میکنم طریقه تماس بادکتر چه تلفنی یا حضوری در مطب را بهم بگین,مشکل بزرگی دارم ,یک دنیاتشکر وسپاس.

سلام. برای تماس با دکتر به صفحه فیس بوک ایشون مراجعه کنید.

سعید پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 13:18

سلام به دوست خوب و عزیزم..برات ارزوی موفقیت و تداومش رو دارم.مرسی که این مطالب رو برای همه اپ کردی.به امید اینکه همه بتونن به خوبی از این مطالب توی زندگیشون استفاده کنن.

سعید عزیز سلام
ممنونم از نظر لطفت.
منم امیدوارم..

مرمر سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 15:05

سلام اقای همتی واقعاااااا کارتون سپاس برانگیزه
خدا خیرتون بده من که دعا گو هستم.

سلام، خیلی ممنون. انرژی مثبت شما + زیبایی صحبت های دکتر ما رو به استمرار در فعالیتمون ترغیب می کنه.

سمیرا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 02:09

سلام.از برنامه خوبتون ممنونم.واقعا اینجور برنامه ها به خانواده ها خیلی کمک میکنه.تورو خدا بیشتر برنامه تو این زمینه بسازین.همه خانواده ها و جوونها دارن از هم میپاشن.برنامتونو تو شبکه های دیگه هم تبلیغ کنین.اولین بار برنامتونو با دکتر بابایی زاد دیدم که دقیقا همون موقع داشتم دنبال دکتر خوب میگشتم.خیلی کمکم کرد.ولی متاسفانه نتونستم از مطبشون وقت بگیرم.توی شرایطی هستم که واقعا به کمک دکتری مثل دکتر بابایی زاد احتیاج دارم.واقعا اقای دکتر میتونن با کمک به من به چند تا خانواده کمک کنن.چطوری میتونم ازشون وقت بگیرم؟

سلام
خیلی خوشحالم که همانند سایر دوستان از برنامه های دکتر لذت بسیار می برید و دوست دارید این لذت همه گیرتر باشد.
دکتر بابایی زاد در برنامه هاشون اعلام کردند که مراجعه کننده نمی پذیرند. به هر حال برای ارتباط با ایشون می تونین به صفحه فیسبوکشون مراجعه کنید.
با آرزوی موفقیت

بی نام یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 22:13

باسلام و با تشکر از اینکه وبلاگ به این خوبی دارید و برنامه ی بسیار عالی اردیبهشت با حضور آقای دکتر و مجری توانمند برنامه رو برای کسانی که موفق نشدن برنامه رو زنده ببینن برای دانلود میذارین. واقعا ازتون ممنونم، خدا خیرتون بده.
یه سؤال داشتم،شاید جای مطرح کردنش نباشه ولی چون میدونم پیامهای زیادی برای برنامه ارسال میشه و سؤالم هم خیلی برام مهمه و میخوام زودتر به جوابش برسم،میخواستم نظر دوستان رو بدونم. صحبتهای آقای دکتر و راهکارهاشون رو واقعا قبول دارم ولی یه مسئله ای ذهنم رو مشغول کرده و اینه که در برخورد با افرادی که این مشکلات رو دارن باید چیکار کنیم و چه رفتاری داشته باشیم تا خودمون متضرر نشیم و طرف مقابل هم متوجه رفتار اشتباه خودش بشه و قبول کنه؟

دوست عزیز، سلام
از اینکه وبلاگ ما مورد استقبال شما قرار گرفته بسیار خوشحالیم. در واقع وجد حاصل از زیبایی کلام دکتر ما رو به اشتراک این شادی با سایر عزیزان واداشت و حاصلش این وبلاگ شد.
سوال بسیار جالب و عمیقی مطرح کردین. معمولاً اکثر افرادی که برنامه های دکتر را هدفمند دنبال می کنند و به رفتارهای خود و دیگران نگاه تازه ای پیدا می کنند، با آن مواجه می شوند.
من نظر شخصی خودم رو با توجه به درکی که از صحبت های دکتر داشتم میگم.
1. نگاه گورخری به دنیا و آدم ها: باید با لبخندی درونی نسبت به همه کائنات نگاه گورخری داشته باشیم و تفاوت ها و کاستی ها و نوسانات را بخشی از زندگی بدانیم.
2. ابتدا تغییر خود: اگر از رفتارهای اطرافیانمان ناراضی هستیم و آن ها تمایلی به دانستن و درک آموخته های جدید ما در جهت بهبود رفتارشان ندارند، بهتر است خودمان "خلاقانه" آنقدر تغییر کنیم و بر روی آن پافشاری داشته باشیم تا آن ها هم جذب آن شوند و آن گاه کنجکاو شده و با اشتیاق به ایجاد تغییر ترغیب می شوند.
3. برقراری ارتباط موثر: سعی کنیم با قوانین و چگونگی برقراری ارتباط موثر آشنا شویم و از هرز دادن انرژی خود در مجادلات بیمارگونه که باعث انحراف موضوع و در نهایت حل نشدن مسئله می شوند، جلوگیری کنیم.
و...

مهدی پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 20:00

با سلام
با تشکر از وبلاگ خوبتون
می خواستم دی وی دی های دکتر بابایی زاده رو تهیه کنم
اگر لطف کنید راهنمایی کنید
قیمت و نحوه واریز وجه رو بفرستید

سلام. ممنون از توجهتون

برای تهیه برنامه ها به لینک زیر بروید و توضیحات رو ملاحضه کنید
www.Psychoseries.ir

سجاد چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 22:17 http://1.sajjad.ir

سلام
ممنون از این وبلاگ مفید
میشه فایل تصویری این قسمت رو هم با حجم پایین برای دانلود بزارید؟

سلام
از نظر لطفتون سپاسگزارم.
در حال حاضر امکان قرار دادن ویدئوها را نداریم. اما در آینده این کار را انجام خواهیم داد.

متفکر چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 12:53 http://fekrhayeman.blogfa.com/

سلام. خیلی ممنونم از اینکار خوبتون. دنبال این برنامه میگشتم و خوشبختانه اینجا پیداش کردم. تشکر
فقط اگه میتونید به توضیح در مورد خود آقای دکتر علی بابایی زاد و بیوگرافی و تحصیلاتشون بدین ممنون میشم.

سلام
خواهش می کنم، خوشحالم که وبلاگ ما مورد استقبال شما قرار گرفته. در آینده نزدیک بیوگرافی دکتر بابایی زاد را قرار خواهیم داد.

سعید سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:22

مرسی از زحماتتون. مانا باشید

پاینده باشید

روزبه سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 19:56

سلام .سپاس فراوان. فقط یه سوال داشتم ازتون آقای دکتر تو یکی از برنامه ها کتابی رو معرفی کردن به اسم ضمیر ناخودآگاه میخواستم بدونم شما اسم نویسنده و مترجم یا اسم نشر رو که گفتن یادتون میاد؟

سلام، متشکرم
در مورد کتاب ضمیر ناخودآگاه که سوال فرمودین، متاسفانه نام نویسنده این کتاب یادم نیست. پیدا کردم اطلاع میدم.

a سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 19:28

سلام،

برای قرار دادن فایل های صوتی و همچنین کامل بودن آرشیو صمیمانه ازتون تشکر می کنم.
ان شاء الله که همیشه موفق باشید و فایل های صوتی برنامه های بعدی دکتر بابایی زاد رو هم روی سایتتون قرار بدید.

سلام
متشکر از توجهتون. انشاالله

کاظم سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 14:03

با سلام و خسته نباشید
به امید تداوم

سلام. متشکر...

ارزو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 10:40

سلام
اول از همه تشکر کنم ازت و بگم که آرزوی بهتررررررین ها رو برات دارم. خودت بهتر از همه میدونی که کارت چه ارزشی داره
امید وارم سایتت و انرژیت برای چرخوندن اینجا همیشه پایدار بمونه همه رو دانلود کردم دیروز برا همین وظیفه خودم دونستم ازت تشکر کنم

سلام
ممنون از این همه انرژی که به ما منتقل می کنید. انشاالله بتونیم در آینده هم خدمت رسان شما دوستان خوب باشیم.

مهدیه سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 09:43

سلام و روز بخیر


تمام فایل های صوتی و جزوه ها و کتاب را دانلود کردم.ممنون که به راحتی این مطالب را در اختیار ما گذاشتید.

امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام روز شما هم بخیر
کار کوچیکی بوده که از دستمون برمیومده

سیما دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 22:17

مرسی آقا امین

خواهش می کنم

فرزاد دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 19:57

سلام - دست مریزاد واقعا کار خوبی انجام دادید. بسیار شپاس.

سلام
ممنون و متشکر

سیما دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 17:05

سلام وقت به خیر
آقا امین آقای دکتر چند جلسه قبل در برنامه اشاره کوتاهی به تصمیم گیری مجدد در روان درمانی داشتن تو نت سرچ کردم یه کتاب با همین موضوع پیدا کردم روان درمانی به شیوه تصمیم گیری مجدد
موضوع این کتاب میتونه تکمیل کننده بحث پیش نویس باشه ؟

سلام، وقت بخیر
بله، یکی از شیوه های روان درمانی که دکتر در برنامه های اخیر به آن اشاره داشتند، روان درمانی به شیوه تصمیمی گیری مجدد(redecision therapy) بود. تاکید دکتر بر این بود که این شیوه بهتر است توسط متخصص انجام شود. برای آشنایی با سرفصل های این کتاب و آیا اینکه در جهت تکمیل بحث پیش نویس مفید است یا نه، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://books.google.com/books?id=BXrCBeOeZ_oC&pg=PR7&source=gbs_selected_pages&cad=2#v=onepage&q&f=false

معصومه دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:58 http://not-my93.blogfa.com

سلام واقعا آقای دکتر بابایی زاده زیبا صحبت می کنند .واقعا من این برنامه را با اشتیاق می بینم . از ایشون سپاسگزارم

رضا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:34

سلام

خیلی ممنون ، موفق باشید.

سلام
شما هم شاد و موفق باشید.

Azam دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 13:15

سلام برنامه شما با حضور دکتر بابایی زاد عالیه واقعا ممنون

سلام. ممنون

فائزه یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 17:24

سلام
قدردان زحمات شما هستیم.
موفق باشید...

سلام. بسیار لطف دارین. زنده باشید..

الهه سعیدی یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 13:22

برنامه اردیبهشت دکتر بابایی زاد 93/10/8

منظورتون رو متوجه نشدم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد