دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد-93/10/01

همگی ما می توانیم مهم بودن خود را تجربه کنبم و کسی بشویم که قراربوده بشویم و در راه خود شکوفایی و تحقق خود از بودنمان لذت ببریم و به آنچه که طالبش هستیم برسیم.

فردی که دچار مهار مهم نباش است دائماً از اضطراب اینکه من دوست داشتنی نیستم رنج می برد و چشم به تایید دیگران دارد. او نمیتواند از خود ابراز و سبک زندگی داشته باشد و نمی تواند در رابطه رهبری کند و چشم به این دارد که محیط او را به کدام سمت می کشد. از درون احساس حقارت و ضعف می کند چون برای خود اهمیتی قائل نیست، در برآورده کردن نیازهای خود دچار مشکل است.

سبب شناسی:

پدر و مادری که نیاز فرزند را نمی بینند و از لحاظ اقتصادی و یا میل به پیشرفت خیلی مشغولند.

پدر و مادری که با هم در جنگند.

پدر و مادری نابالغ و هیجان زده هستند.

پدر و مادری که کودک مآب هستند.

پدر و مادری که مهار بزرگ نباش دارند.

پدر و مادری که دچار مهار مهم نباش هستند، به فرزند خود مهار بزرگ نباش می دهند تا با دیدن احتیاج فرزند به آنها احساس مهم بودن کنند.

فرد نمی تواند خود را متحقق کند چون خود را لایق خوشبختی و شکوفایی نمی بیند و به سمت مهرطلبی، تائیدطلبی، کناره گیری و عزلت نشینی می رود. عزت نفسش را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود درون خود احساس حقارت کند. ولی این مهار می تواند در ما توسط مکانیزم دفاعی ناخودآگاه (سرکوب، انکار و واکنش وارونه) خود را برعکس نشان دهد. (مثال: معمولاً زیر غرور، خودپسندی و خودشیفتگی؛ مهم نباش معکوس وجود دارد.)

قرارداد SMART:  

با خود عهد ببندم که خود را ابراز کنم. مثلاً در یک جمع خانوادگی صحبت کنم.



دانلود فایل صوتی


نظرات 22 + ارسال نظر
narges barghbani چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 01:25

salam, ba tashakor az shoma, mikhastam bbinam emkanesh hast hoozoori ishon moshavere bedan?! agar kasi facebook nadashte bashe bayad chikar kone baraye sobat va moshavere, mamnoon k pasokh goo hastin.

سلام
به سایت رسمی خودشون مراجعه کنید
delphiclinic.com

ساره پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 16:43

با عرض سلام ،من به دنبال مشاوره ی اینترنتیبا دکتر بابایی زاد هستم وتنها راه پیدا کردن ادرس ایمیل ایشان را برنامه ی شما دیدم لطفا حتما آأرس ایمیل فعال دکتر را اطلاع بدهید

سلام. لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mankhoobam.com/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF

حمیدرضا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 11:05

سلام وقت بخیر
برنامه اردیبهشت با موضوع حجاب و عفاف از منظر روان شناسی از کجا دانلود کنم اگر ممکن هست لینک دانلود ان را بفرستید.ممنون

سلام
متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم

m-t چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 16:36

سلام .خواهش میکنم مهمتر از آن این است که به هر حال هیچ سؤالی را بی پاسخ نگذاشتید.مرسی که آدرس فیس بوک دکتر را در اختیارم گذاشتید.با سپاس فراوان از لطف و توجه شما نسبت به ما. و خدانگهدار

خواهش می کنم. شاد و موفق باشید.

m-t دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 16:15

سلام چگونه می توانم به صفحه فیس بوک دکتر پیام بدهم.اگر ممکن است نام و یا کد و یا هر روشی که می توان با ایشان در فیس بوک ارتباط برقرار کرد را برایم ارسال کنید.
مرسی از لطفتون که جواب می دهید ولی اگر اساسی راهنمایی می کردید بهتر بود .فکر می کنم دقیقا 10 روز از اولین پیامی که دادم می گذرد.در هر صورت ممنون از برنامه بسیار خوبتان و همچنین ممنون و متشکر از اینکه به سؤالات ما نیز توجه میکنید و جواب می دهید.
(آدرس ایمیلم را نوشته ام). سالم و تندرست باشید و خدانگهدار

سلام. ببخشید که جواب پیام شما دیر شد.
آدرس فیس بوک دکتر: https://www.facebook.com/pages/Ali-Babaei-Zad/206598909381313?ref=eyJzaWQiOiIwLjIxNjA3MzQ0ODUzNjkxNzU3IiwicXMiOiJKVFZDSlRJeVFXeHBKVEl3UW1GaVlXVnBKVEl3V21Ga0pUSXlKVFZFIiwiZ3YiOiI5NGFkMGE1NTE2ZDdhOGQ3YThhZWZiMmY4M2FhZjJlOGU0MjRiMjU2In0

m-t چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 16:38

ممنون و متشکر از پاسخ شما

خواهش می کنیم

m-t دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 16:18

به برنامه پیام دادم ولی هیچ جوابی دریافت نکردم.!!!!!؟؟؟؟؟

از طریق پیامک برنامه فقط قادر به رساندن صحبت خود به دکتر و عوامل ساخت برنامه هستید و پاسخی دریافت نخواهید کرد.
برای ارتباط با دکتر به صفحه فیس بوک ایشان پیغام دهید.

m-t پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 16:46

سلام . ومرسی که پاسخ دادید.

سلام.خواهش می کنیم

m-t دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 17:25

می خواهم از دکتر بپرسم چگونه می توانم مجددا به افراد اطمینان کنم.و این احساس بدی است که انسان اطمینانش را نسبت به همه از دست بدهد.لطفا شماره ارسال پیامک به دکتر را برایم بفرستید.ممنون از برنامه خوب شما

سلام
شماره پیامک برنامه اردیبهشت: 3000045

ندا درویش زاده شنبه 6 دی 1393 ساعت 15:00

امین همتی عزیز سلام !
از اینکه دارم اینجا مینویسم خوشحالم
و از آشنایی با تو دوست ندیده ی خوبم خیلی شادمانم .
در راستای تکمیل آرشیوهای خوبت میگم
تو این لینک
http://ch4.iribtv.ir/index.php/ordibehesht-content
متن تعدادی از جلسات هست...
مثلا بحث رنجش زدایی و والد بالغ کودک کامله ..
البته به خوبی خلاصه نویسی هات نیست
احتمال اینکه دیده باشی بسیار بالاس !
خوشحالم که هستی وپر رنگ هم هستی !
مانا باشی دوست من ... دوست ندیده ی هم دغدغه

سلام
از اینکه دوستان فهیم و با درک بالایی مثل شما دارم بسیار خوشحالم.
آرشیوی که معرفی کردی رو برای اولین بار دیدم.
خیلی جالب بود. بزودی از مطالبش برای تکمیل سایت استفاده می کنیم.
با آرزوی شادی و موفقیت

زری نعیمی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 00:05

واقعا خیلی معرکه .نمیدونم چطوری احساسم رو بیان کنم!!!!! باتمرین سعی میکنم زندگیم رازیباتر کنم.بازم متشکرم

انشاالله که همینطور خواهد بود. پیروز باشید

خاطره منصوری چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 17:05

سلام ممنون از این همه اطلاعات عمقی و روان که با کلمات کلیدی در اختیار ما می گذارید . یک خواهش دارم اگه امکان داره راجع به آسیب هایی که بین زن و شوهرها وجود داره بیشتر صحبت کنید .توی صحبتهای 1 دی ماه دیدم که بیشتر راجع به چگونگی روابط پدر مادر با فرزندان صحبت شد ،اما کسایی مثل من و همسرم که همسن(32 ساله) هستیم ،هستند که متاسفانه نمی توانند با هم صحبت کنند و هیچ وقت به نتیجه توی بحث هاشون نمی رسن .
باز هم ممنون از شما

سلام.
این سایت، سایت رسمی دکتر بابایی زاد نیست و ما فقط برنامه های ایشون رو برای دانلود در اختیار دوستان قرار میدیم. برای ارتباط مستقیم با دکتر به صفحه رسمی فیس بوک ایشون مراجعه کنید.
با سپاس از شما

مینا چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 13:20

واقعا کار قشنگی می کنید. دست مریزاد.

متشکرم از این همه لطف شما

الهه سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 23:34

سلام.. سپاس از سایت بسیار مفید و درخور تون و زحماتی که میکشید یه سوال دارم من کتاب 124رابطه ی دکتر بابایی زادو از لینکی که گدداشتید میخوام خرید اینترنتی کنم . حساب کاربری درست کردم ولی کد کوپنرو نمیدونم چی باید بگددارم! و اینکه هیچ جایی ندیدم که شماره کارت بانکمو وارد کنم واسه سفارشو نخرید! ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام
متشکر از لطفتون
اصلا لازم نیست کد کوپن رو وارد کنید.بعد از ثبت نام و اضافه کردن کتاب به سبد خرید، در قسمت پایین همان صفحه می بایست "شرایط خدمات" را تایید کنید (تیک بذارید) سپس پایینتر از "شرایط خدمات" روش پرداخت را می توانید انتخاب کنید. از طریق دروازه payline می توانید بصورت اینترنتی پرداخت کنید.

محمود سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 17:49

با سلام من خودم ارشد روانشناسی هستم و پایان نامم در زمینه همین تحلیل رفتار متقابل است. صحبت های دکتر بابایی و بویژه وب سایت شما خیلی کمکم کرد.فقط اولین فایل صوتی شما مال اذر ماه 92 است ولی فکر میکنم قبل از اون هم دکتر بابایی در برنامه اردیبهشت راجع به تحلیل رفتار برنامه داشته.ممنون میشم اگه هست بذارید

سلام. خیلی ممنون از حسن توجهتون. بله این فایل ها بزودی روی سایت قرار می گیره.
موفق و پیروز باشید.

leila سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 15:44

سلام.خیلی ممنون بابت این آرشیو ارزشمند.خیلی خوشحالم اینجا رو پیدا کردم

سلام. حس خوب شما به ما انرژی میده

مژده سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 13:35

سلام
واقعا سپاس گذارم.موفق باشید.

سلام. ممنون. سلامت باشید

neo دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 18:22

سلام
دیگه نگران فراموش کردن و نرسیدن به برنامه نیستم خیالم راحته که می تونم بیام اینجا و فایلها رو دانلود کنم یه دنیا ممنون

سلام.. ممنون ازحسن توجهتون.

سپیذع دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 17:29

وای عالیه واقعا نمی دونم چه جوری باید تشکر کنم. سپاس بیکران

ممنون و متشکر

راضیه دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 16:29

دوست عزیز سلام
متشکرم که فایل ها رو در اختیار دیگران قرار میدید.
حقیقتش زمان پخش برنامه رو مدام فراموش می کنم و بعدش میام از داخل این سایت برنامه رو دانلود می کنم تا به اتفاق همسرم اونها رو گوش کنیم.
باز هم سپاس...

سلام و عرض ادب. خواهش می کنم. خوشبخت و پیروز باشید

تشکر دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 14:36

خیلی ممنون دستتون درد نکنه , موفق باشید

پاینده باشید

maryam دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 13:57

ببخشید سی دی های اردیبهشتتون تا برنامه چه تاریخی هستن؟

شامل همه برنامه هایی که تاکنون پخش شده، می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد