دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir
دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

دانلود رایگان برنامه های دکتر علی بابایی زاد

خلاصه، دانلود رایگان و ارسال پستی مجموعه برنامه های دکتر علی بابایی زاد psychoseries.ir

برنامه اردیبهشت-دکتر علی بابایی زاد- 93/09/10

موضوع:شخصیت و برداشت ما از واقعیت: پیش نویس زندگی - قسمت هجدهم


موفق نباش یک الگوی ذهنی سطح هیجانی و احساسی در سطح کودک است که مانع رسیدن ما به آنچه می خواهیم می شود. موفق نباش می تواند در ارتباطات خودش را نشان دهد. می تواند با مهارهایی مثل نزدیک نباش، متعلق نباش و خودت نباش همراه باشد و نتیجتاً ارتباطات ما را به سمت تباهی بکشاند. همچنین موفق نباش در ارتباط با شغل همراه با مهم نباش می تواند باعث از دست کشیدن از کار شود و در شیوه برخود با سلامت نیز مرتبط می باشد.

موفق نباش در حالت معکوس: از بیرون آدم موفقی  بنظر می رسد ولی از درون احساس رضایت ندارد و دائما مضطرب است و تلاش بسیاری برای موفقیت تام در هر زمینه ای انجام می دهد. این چنین فردی برعکس آنچه در سطح ناخودآگاه سرکوب شده، در سطح خودآگاه فکر و احساس می کند و می خواهد اثبات کند که بهترین، بی اشتباه ترین و موفق ترین است.

قرارداد درمانی: روشی برای تغییر از طریق بالغ بصورتی که فرد قرارداد واضح و مشخصی را برای فعالیتی مشخص تعیین می کند تا به موفقیت نسبی برسد و خود را متعهد می کند تا کار را به پایان برساند. قرارداد باید گام به گام و پله به پله باشد. ابتدا فرد نیازها و خواسته ها و پس از آن مدت و میزان انجام فعالیت مرتبط با آن خواسته و محدوده زمانی انجام آن  را مشخص می نماید و گام های بعدی را تعریف می کند و پس از گذراندن عملی مراحل کوچک و دریافت پاداش مربوطه، به مرور به خود باوری و جدیت لازم جهت استمرار و پیگیری اهداف خود نائل خواهد آمد.

درمان با تصمیم گیری مجدد(Redecision Therapy):

در این روش که توسط متخصص بر روی فرد قابل انجام می باشد، روان درمانگر به سطح هیجانی کودک رفته و با بازیابی خاطرات مرتبط با مهار مربوطه و جایگزینی تصمیم ناکام کننده با تصمیم جدید سعی در تغییر باور فرد نسبت به عملکرد خود می کند.

نظریه شغلی-تحصیلی جان هالند:

یکی از نظریه های شغلی تحصیلی نظریه جان هالند(John Holland) است که افراد را در یکی از شش تیپ، واقع‌ گرا، معنوی (جستجوگر)، هنری، اجتماعی، متهور، و قراردادی طبقه‌ بندی کرده است. 


1- دانشمند و تحلیل گر (علاقمند به کارهای علمی) در مقابل متهور (علاقمند به کارهای بازاری و پر ریسک)

2- هنرمند (علاقمند به بروز خلاقیت) در مقابل سنتی ( علاقمند به کارهایی در قالب و چارچوب: حسابداری)

3- اجتماعی (علاقمند به کار در اجتماع: مشاور) در مقابل واقع گرا (علاقمند به کار با ماشین و ابزار:مکانیکی)


این تیپ شناسی با انجام تست امکانپذیر است. از طریق لینک زیر میتوانید بعد از انجام تست خلاصه ای از نتایج را به زبان انگلیسی دریافت کنید:  

http://personality-testing.info/tests/RIASEC.php 


دانلود فایل صوتی  

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
farimah دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 19:47

چقدر حس خوبیه که میبینی آدمایی هستن که خوبیارو به اشتراک میذارن...بدون انتظار ممنون از شما

متشکر از حس قشنگتون که به ما انرژی میده

ثمین جمعه 28 آذر 1393 ساعت 16:59

سلام. واقعا از فایلهای صوتی که در دسترس قرار دادید تشکر میکنم. لینکها همه سالم و عالی و سریع دانلود شدند.
در مورد این تستی که اینجا لینکش رو گذاشته بودید هم یه چیز جالب بگم، من تستهایی مثل MBTI رو بارها در زندگیم انجام دادم از 18 سالگی تا الان که 27 سالمه. واقعا غیر قابل اتکا بودند حداقل برای من. مثلا مشاغلی که به من توصیه میکنه اون تستها، نه من علاقه ای بهشون دارم و نه استعدادی!. هر بار هم جواب تستها عوض میشه... عوضش این تست هالند خیلی خوب و جالب بود. شغلهایی که بر اساس این دسته بندی به من توصیه میکنه، دقیقا همون چیزهاییه که همیشه بهشون علاقمند بودم. 5 تا گرینه پیشنهاد میکرد که سه تای اونها رو من درشون درس خوندم و مهارت به دست آوردم و کار کردم تا حالا! خیلی آینه بامزه ای بود. مرسی.

سلام
خواهش می کنم. از حسن توجهتون متشکرم. امیدوارم تونسته باشیم به دوستان کمکی کرده باشیم. انشاالله موفق و پیروز باشید.

ستاره دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 16:14

بسیار بسیااااااااااار ممنونم بابت فایلهای صوتی دکتر بابایی زاد عزیز که دراختیارمون میزارین .براتون آرزوی سلامتی و شادیوآرومش دارم همیشه. بی نهایت متشکرم و همیشه منتظر فایل هاتون. خداقوت

متشکرم... همچنین شما شاد و پیروز باشد

باران دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 15:20

خ

خالصی 50 یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 19:41 http://nadiaarghavani.blgfa.com

سلام
من از دیدن وبلاگ شما بی نهایت به وجد اومدم
بازدید از وبلاگ شما و دریافت فایل های صوتی آقای دکتر منو بی حد و اندازه شادمان می کنه
یه دنیا از الطاف شما سپاس گذارم هم من و هم دخترم و هم همسرم
اجرتون با خدا ... بدرود

سلام. بینهایت متشکریم از دعای خیرتون. انشاالله همیشه شاد . پیروز باشید

اکرم شنبه 15 آذر 1393 ساعت 17:26

مثل همیشه ممنون. موفق و شاد باشید.

ممنون. پیروز باشید.

ممنون بخاطر محبتتون
واقعا خیلی عالی که میتونیم صحبت های زیبای دکتر رو به این راحتی که شما برامون فراهم کردین بشنویم.

متشکر. رضایت شما برای ما بهترین پاداشه

همیشه بهار پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 00:13

ممنون از این حس انتقال آگاهی تون به دیگران... خیلی سپاس از تلاشتون

تشکر. تلاش ما در مقابل زیبایی صحبت های دکتر ناچیز است.

ملیکا چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 13:01

سلام
خیلی دنبال دریافت برنامه گشتم تو اینترنت
الان اینجارو پیدا کردم..ذوق مرگ شدم
خدا قوت
دمتون گرم

سلام، متشکر و ممنون

golsa سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 16:55

مرسی بابت فایلا.واقعا لطف میکنین.عذر میخوام شما آدرس کلینیک مشاوره دکتر بابایی زاد رو ندارین؟؟

نازی دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 15:39

ممنون از سرعت عملتون!!

مرسی از نوازشتون

مانی دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 14:48

:

فهیمه دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 13:41

الان در حال گوش دادن به برنامه اردی بهشت هستم... و مرتب هم یاد وبلاگ شما هستم....

فقط خواستم دوباره تشکر کنم

در یاد شما بودن برای ما هدیه بزرگیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد